1.

A Systematic Review of Gamified Systems: A New Model for Strategic Development in Future Gamification Research

دوره 16، شماره 3، 2024، صفحه 21-60
Elnaz Nasirzadeh

2.

Investigating the Effect of Gamification Mechanics on Customer Loyalty in Online Stores

دوره 11، شماره 4، 2019، صفحه 1-23
Mohammad Fathian؛ Hossein Sharifi؛ Faranaksadat Solat

3.

Investigating the Relationship between Player Types and Learning Styles in Gamification Design

دوره 11، شماره 3، آذر 2018، صفحه 573-600
Zahra Abdollahzade؛ Seyed Mohammadbagher Jafari

4.

Learning through Play: Gamification of Learning, A Systematic Review of Studies on Gamified Learning

دوره 14، شماره 1، فروردین 2022، صفحه 113-126
Sridevi Nair؛ Jain Mathew

5.

The effect of gamification on brand equity and desirable consumer behaviors in online retail stores: The mediating role of brand engagement

دوره 17، شماره 2، تیر 2024، صفحه 379-391
Elham Ebrahimi؛ Hamid Reza Irani؛ Mohammad Abbasi؛ Ali Abedini

6.

The relationship between Gamification and Sustainability of small and medium enterprise: Explaining the role of digital transformation in open innovation and value co-creation

دوره 14، شماره 4، 2022، صفحه 118-137
Amir Mohammad Colabi؛ Fatemeh Sharaei؛ Sahar Alipour

7.

اثربخشی روش بازی‌وارسازی به‌صورت انفرادی و مشارکتی بر عملکرد ریاضی دانش‌آموزان پسر پایۀ سوم دبستان

دوره 16، شماره 2، تیر 1404، صفحه 133-146
مرضیه عباس پور؛ مرضیه دهقانی؛ محمد جوادی پور؛ ابراهیم خدایی

8.

از بازی تا منفعت: تأثیر بازی‌وارسازی بر سرمایه ورزشی دانش‌آموزان در مدارس ارتقادهنده سلامت

دوره 1404، تیر، تیر 1404
امیر رحیمی؛ لیلا شهبازپور؛ ساناز محبوبی عثماوندانی

9.

بررسی تأثیر گیمیفیکیشن بر رفتار خرید مصرف‌کنندگان با استفاده از شبکه عصبی مصنوعی

دوره 14، شماره 4، 1401، صفحه 647-674
صبا امیری؛ غلامحسین روشنی

10.

تأثیر آموزش از طریق گیمیفیکیشن بر تفکر استراتژیک مدیران ورزشی کشور

دوره 11، شماره 1، فروردین 1398، صفحه 175-194
حبیب هنری؛ فرزاد غفوری؛ پگاه سرکوهی

11.

تحلیل شکاف اجرایی ـ ادراکی عناصر بازی‌وارسازی در محتوای پیام‌های تبلیغاتی (مورد مطالعه: شبکۀ اجتماعی و اپلیکیشن اختصاصی تاکسی اینترتی تپسی)

دوره 3، شماره 2، 1403، صفحه 231-259
ریحانه رضا قلیزاده؛ زهرا صادقی آرانی؛ اسماعیل مزروعی نصرآبادی

12.

جنبه‌های تاریک به‌کارگیری بازی‌پردازی: واکاوی چالش‌های اخلاقی بازی‌پردازی در ایران

دوره 16، شماره 2، 1403، صفحه 415-446
مونا جامی پور؛ حمیده بینایی

13.

شناسایی و اولویت‌بندی پیشایندهای شخصیتی و جمعیت‌شناختی پذیرش سازوکارهای بازی‌گونگی، به‌منظور افزایش تعامل در باشگاه مشتریان بانکی (نمونه پژوهش: بانک حکمت ایرانیان)

دوره 12، شماره 2، 1399، صفحه 477-501
محمد فتحیان بروجنی؛ الناز نصیرزاده

14.

طراحی مدل بازی‌وارشده برای بهبود فرهنگ مشارکتیِ کارکنان رسانه‌ای در فرایند تسهیم دانش (مورد مطالعه: کارکنان سیمای جمهوری اسلامی ایران)

دوره 18، شماره 3، مهر 1399، صفحه 457-483
توحید سلطانی؛ سیاوش صلواتیان؛ سمیه لبافی






سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب