1.

A Systematic Review of Gamified Systems: A New Model for Strategic Development in Future Gamification Research

دوره 16، شماره 3، 2024، صفحه 21-60
Elnaz Nasirzadeh

2.

Investigating the Effect of Gamification Mechanics on Customer Loyalty in Online Stores

دوره 11، شماره 4، 2019، صفحه 1-23
Mohammad Fathian؛ Hossein Sharifi؛ Faranaksadat Solat

3.

Investigating the Relationship between Player Types and Learning Styles in Gamification Design

دوره 11، شماره 3، آذر 2018، صفحه 573-600
Zahra Abdollahzade؛ Seyed Mohammadbagher Jafari

4.

Learning through Play: Gamification of Learning, A Systematic Review of Studies on Gamified Learning

دوره 14، شماره 1، فروردین 2022، صفحه 113-126
Sridevi Nair؛ Jain Mathew

5.

The effect of gamification on brand equity and desirable consumer behaviors in online retail stores: The mediating role of brand engagement

دوره 17، شماره 2، تیر 2024، صفحه 379-391
Elham Ebrahimi؛ Hamid Reza Irani؛ Mohammad Abbasi؛ Ali Abedini

6.

The relationship between Gamification and Sustainability of small and medium enterprise: Explaining the role of digital transformation in open innovation and value co-creation

دوره 14، شماره 4، 2022، صفحه 118-137
Amir Mohammad Colabi؛ Fatemeh Sharaei؛ Sahar Alipour

7.

بررسی تأثیر گیمیفیکیشن بر رفتار خرید مصرف‌کنندگان با استفاده از شبکه عصبی مصنوعی

دوره 14، شماره 4، 1401، صفحه 647-674
صبا امیری؛ غلامحسین روشنی

8.

تأثیر آموزش از طریق گیمیفیکیشن بر تفکر استراتژیک مدیران ورزشی کشور

دوره 11، شماره 1، فروردین 1398، صفحه 175-194
حبیب هنری؛ فرزاد غفوری؛ پگاه سرکوهی

9.

تحلیل شکاف اجرایی ـ ادراکی عناصر بازی‌وارسازی در محتوای پیام‌های تبلیغاتی (مورد مطالعه: شبکۀ اجتماعی و اپلیکیشن اختصاصی تاکسی اینترتی تپسی)

دوره 3، شماره 2، 1403، صفحه 231-259
ریحانه رضا قلیزاده؛ زهرا صادقی آرانی؛ اسماعیل مزروعی نصرآبادی

10.

جنبه‌های تاریک به‌کارگیری بازی‌پردازی: واکاوی چالش‌های اخلاقی بازی‌پردازی در ایران

دوره 16، شماره 2، 1403، صفحه 415-446
مونا جامی پور؛ حمیده بینایی

11.

شناسایی و اولویت‌بندی پیشایندهای شخصیتی و جمعیت‌شناختی پذیرش سازوکارهای بازی‌گونگی، به‌منظور افزایش تعامل در باشگاه مشتریان بانکی (نمونه پژوهش: بانک حکمت ایرانیان)

دوره 12، شماره 2، 1399، صفحه 477-501
محمد فتحیان بروجنی؛ الناز نصیرزاده

12.

طراحی مدل بازی‌وارشده برای بهبود فرهنگ مشارکتیِ کارکنان رسانه‌ای در فرایند تسهیم دانش (مورد مطالعه: کارکنان سیمای جمهوری اسلامی ایران)

دوره 18، شماره 3، مهر 1399، صفحه 457-483
توحید سلطانی؛ سیاوش صلواتیان؛ سمیه لبافی






سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب