1.

بهره گیری از رهیافت بازاریابی اجتماعی در سیاستگذاری عمومی

دوره 49، شماره 4، دی 1398، صفحه 1043-1061
حسین شیرازی

2.

تدوین مدل بومی بازاریابی رسانه های اجتماعی فروشگاه‌های اینترنتی با رویکرد آمیخته

دوره 16، شماره 1، خرداد 1402، صفحه 93-107
محمد امین عصاریان؛ هرمز مهرانی؛ زهرا علی پور درویشی؛ نرگس حسن مرادی

3.

توسعۀ الگوی بازاریابی اجتماعی برای شرکت‌های بیمه

دوره 10، شماره 1، 1397، صفحه 31-48
رضا اسماعیل پور؛ میثم قاسم نژاد

4.

راهبردهای بازاریابی سازمان‌های رسانه‌ای از طریق رسانه‌های اجتماعی

دوره 14، شماره 2، اسفند 1398، صفحه 1-21
وحید آقا محسنی؛ محمدرحیم اسفیدانی؛ سیدمهدی شریفی؛ عزت اله عباسیان

5.

شناسایی ابعاد و مؤلفه‌های مؤثر بر بازاریابی اجتماعی در توسعه فعالیت‌های بنیادهای خیریه

دوره 13، شماره 3، 1400، صفحه 611-632
محمدمهدی عظیمی حسنی؛ محمد مهدی ذوالفقارزاده؛ سید حامد وارث

6.

شناسایی عوامل مؤثر بر جلب مشارکت مردم در مصرف بهینۀ آب با رویکرد بازاریابی اجتماعی و انتخاب بهترین سناریو

دوره 6، شماره 3، مهر 1398، صفحه 395-419
امیرحسین اخروی؛ مرتضی رعیت


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب