اخروی, امیرحسین, رعیت, مرتضی. (1398). شناسایی عوامل مؤثر بر جلب مشارکت مردم در مصرف بهینۀ آب با رویکرد بازاریابی اجتماعی و انتخاب بهترین سناریو. , 6(3), 395-419. doi: 10.22059/jscm.2019.281473.1850
امیرحسین اخروی; مرتضی رعیت. "شناسایی عوامل مؤثر بر جلب مشارکت مردم در مصرف بهینۀ آب با رویکرد بازاریابی اجتماعی و انتخاب بهترین سناریو". , 6, 3, 1398, 395-419. doi: 10.22059/jscm.2019.281473.1850
اخروی, امیرحسین, رعیت, مرتضی. (1398). 'شناسایی عوامل مؤثر بر جلب مشارکت مردم در مصرف بهینۀ آب با رویکرد بازاریابی اجتماعی و انتخاب بهترین سناریو', , 6(3), pp. 395-419. doi: 10.22059/jscm.2019.281473.1850
اخروی, امیرحسین, رعیت, مرتضی. شناسایی عوامل مؤثر بر جلب مشارکت مردم در مصرف بهینۀ آب با رویکرد بازاریابی اجتماعی و انتخاب بهترین سناریو. , 1398; 6(3): 395-419. doi: 10.22059/jscm.2019.281473.1850


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب