شیرازی, حسین. (1398). بهره گیری از رهیافت بازاریابی اجتماعی در سیاستگذاری عمومی. , 49(4), 1043-1061. doi: 10.22059/jpq.2019.137769.1006667
حسین شیرازی. "بهره گیری از رهیافت بازاریابی اجتماعی در سیاستگذاری عمومی". , 49, 4, 1398, 1043-1061. doi: 10.22059/jpq.2019.137769.1006667
شیرازی, حسین. (1398). 'بهره گیری از رهیافت بازاریابی اجتماعی در سیاستگذاری عمومی', , 49(4), pp. 1043-1061. doi: 10.22059/jpq.2019.137769.1006667
شیرازی, حسین. بهره گیری از رهیافت بازاریابی اجتماعی در سیاستگذاری عمومی. , 1398; 49(4): 1043-1061. doi: 10.22059/jpq.2019.137769.1006667


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب