1.

Presenting a New Method for Link Prediction in Social Networks

دوره 6، شماره 3، زمستان 2014، صفحه 475-486
Azam Keypour؛ Morteza Barari؛ Hossein Shirazi

2.

استفاده از شبکه های اجتماعی برای کسب و کار در ایران: چالشها و فرصتها

دوره 12، شماره 2، پاییز و زمستان 1396، صفحه 92-111
مرتضی ملکی مین باش؛ مهری شهریاری

3.

بررسی تاثیر شبکه‌های اجتماعی و مشارکت بر محرومیت اجتماعی زنان (مورد مطالعه: زنان شهر ارومیه)

دوره 8، شماره 1، تابستان 1396، صفحه 253-272
مریم سیدزاده طلاتپه؛ سیدمحمدصادق مهدوی؛ مصطفی ازکیا

4.

رابطه شبکه های اجتماعی بر عملکرد کسب و کارهای زنان با نقش میانجی هوشیاری کارآفرینانه و تبعیض جنسیتی

دوره 10، شماره 2، تابستان 1396، صفحه 299-318
پروانه گلرد؛ مریم حسینی؛ الهه عسگری

5.

سطح سواد اطلاعاتی و انگیزش پژوهشی دانشجویان بر اساس استفاده از شبکه‌های اجتماعی مجازی

دوره 52، شماره 4، زمستان 1397، صفحه 147-163
عیسی برقی

6.

عوامل مؤثر بر قصد تداوم استفاده از شبکه های اجتماعی؛ با میانجی گری اعتماد (مورد مطالعه: پیام رسان تلگرام و سروش)

دوره 14، شماره 1، بهار و تابستان 1398، صفحه 29-49
سید عباس ابراهیمی؛ محسن عین علی

7.

مطالعه ی روند بکارگیری واژگان پرکاربرد انگلیسی شبکه های اجتماعی در میان گویش وران فارسی

دوره 10، شماره 2، پاییز 1394
رضا عبدی؛ فرشته نظری

8.

مفهوم سرمایه در نظریات کلاسیک و جدید با تأکید بر نظریه های سرمایه اجتماعی

دوره 26، شماره 26، زمستان 1384
غلامعباس توسلی؛ مرضیه موسوی

9.

واکاوی عوامل مؤثر بر استفاده از نرم‌افزارهای اجتماعی در کسب شهرت مجازی: با تبیین نظریه کاشت در حوزه رسانه

دوره 13، شماره 2، پاییز و زمستان 1397، صفحه 151-170
علیرضا عباسی گرجی؛ داوود فیض؛ صبا هدایتی فر


Contact Us | Help & Support | Site Map

Journal Management System. Designed by sinaweb.