ابراهیمی, سید عباس, عین علی, محسن. (1398). عوامل مؤثر بر قصد تداوم استفاده از شبکه های اجتماعی؛ با میانجی گری اعتماد (مورد مطالعه: پیام رسان تلگرام و سروش). , 14(1), 29-49. doi: 10.22059/gmj.2019.73575
سید عباس ابراهیمی; محسن عین علی. "عوامل مؤثر بر قصد تداوم استفاده از شبکه های اجتماعی؛ با میانجی گری اعتماد (مورد مطالعه: پیام رسان تلگرام و سروش)". , 14, 1, 1398, 29-49. doi: 10.22059/gmj.2019.73575
ابراهیمی, سید عباس, عین علی, محسن. (1398). 'عوامل مؤثر بر قصد تداوم استفاده از شبکه های اجتماعی؛ با میانجی گری اعتماد (مورد مطالعه: پیام رسان تلگرام و سروش)', , 14(1), pp. 29-49. doi: 10.22059/gmj.2019.73575
ابراهیمی, سید عباس, عین علی, محسن. عوامل مؤثر بر قصد تداوم استفاده از شبکه های اجتماعی؛ با میانجی گری اعتماد (مورد مطالعه: پیام رسان تلگرام و سروش). , 1398; 14(1): 29-49. doi: 10.22059/gmj.2019.73575


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب