گلرد, پروانه, حسینی, مریم, عسگری, الهه. (1396). رابطه شبکه های اجتماعی بر عملکرد کسب و کارهای زنان با نقش میانجی هوشیاری کارآفرینانه و تبعیض جنسیتی. , 10(2), 299-318. doi: 10.22059/jed.2017.231257.652186
پروانه گلرد; مریم حسینی; الهه عسگری. "رابطه شبکه های اجتماعی بر عملکرد کسب و کارهای زنان با نقش میانجی هوشیاری کارآفرینانه و تبعیض جنسیتی". , 10, 2, 1396, 299-318. doi: 10.22059/jed.2017.231257.652186
گلرد, پروانه, حسینی, مریم, عسگری, الهه. (1396). 'رابطه شبکه های اجتماعی بر عملکرد کسب و کارهای زنان با نقش میانجی هوشیاری کارآفرینانه و تبعیض جنسیتی', , 10(2), pp. 299-318. doi: 10.22059/jed.2017.231257.652186
گلرد, پروانه, حسینی, مریم, عسگری, الهه. رابطه شبکه های اجتماعی بر عملکرد کسب و کارهای زنان با نقش میانجی هوشیاری کارآفرینانه و تبعیض جنسیتی. , 1396; 10(2): 299-318. doi: 10.22059/jed.2017.231257.652186


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب