1.

بررسی تأثیر آمیختۀ بازاریابی حسی بر ارزش ویژۀ برند و تصویر برند (مطالعۀ موردی: برند تشک رویال)

دوره 10، شماره 2، 1397، صفحه 303-324
ماشااله حسین زاده؛ فرزانه بکتاش

2.

تعیین عوامل مؤثر بر ارزش ویژۀ برندهای ورزشی داخلی از طریق مدل‌سازی معادلات ساختاری

دوره 8، شماره 3، شهریور 1395، صفحه 359-373
اعظم شادی وند؛ طاهره ازمشا؛ عبدالرحمن مهدی پور

3.

رتبه‌بندی تیم‌های لیگ برتر بسکتبال ایران براساس p4 با استفاده از روش پرومیتی

دوره 9، شماره 2، شهریور 1396، صفحه 191-211
بیان فاتحی؛ سیدنصراله سجادی؛ مهرزاد حمیدی؛ بابک زنده دل نوبری

4.

شناسایی شاخص‌های مؤثر بر قیمت‌گذاری خدمات در باشگاه‌های ورزشی آمادگی جسمانی و ایروبیک

دوره 14، شماره 3، آبان 1401، صفحه 182-164
وحید ساعت چیان؛ زهرا سیدی؛ امین دهقان قهفرخی؛ بهادر عزیزی

5.

قابلیت‌های برندسازی مراکز خدمات اطلاعاتی و دانشی با استفاده از نظریۀ داده‌بنیاد

دوره 48، شماره 2، تیر 1393، صفحه 201-241
فرزانه سهلی؛ محمدرضا اسمعیلی گیوی


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب