1.

Affecting Factors of Consumers’ Intent to Buy in the Food Industry by Emphasizing Brand Experience (Case Study: Mashhad TABAROK Company)

دوره 8، شماره 2، تیر 2015، صفحه 243-263
Fatemeh Motahari Negad؛ Saeid Samadi؛ Yasan Pour Ashraf؛ Zeinab Tolabi

2.

تأثیر بازاریابی حسی بر رضایت، اعتماد و وفاداری مشتریان به برندهای ورزشی

دوره 9، شماره 3، آذر 1396، صفحه 549-564
جواد میرزایی؛ سیدعماد حسینی

3.

تأثیر خونسردی برند بر تعامل مشتری با برند و پاسخ‌های رفتاری گردشگران مطالعه موردی: گردشگران شهر اصفهان

دوره 10، شماره 3، آبان 1402، صفحه 1-13
محمد باشکوه اجیرلو؛ عادله دهقانی قهنویه

4.

تبیین نقش بازاریابی رسانه‌های اجتماعی شرکتی بر درگیرسازی مشتریان: بررسی تجربه برند و نسل سنی مشتریان

دوره 2، شماره 3، 1402، صفحه 337-365
عطاءاله هرندی؛ پیوند میرزائیان خمسه

5.

تحلیل تأثیر ارزش ویژه برند یک مقصد گردشگری بر وفاداری گردشگران آن با نقش میانجی تجربه برند؛ مطالعه موردی: شهرستان سرعین

دوره 11، شماره 2، مرداد 1403، صفحه 35-56
عادل ساریخانی ساریخان بیگلو؛ محمدرضا رضایی؛ حجت الله پاشاپور؛ علی رحیمی





سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب