ساریخانی ساریخان بیگلو, عادل, رضایی, محمدرضا, پاشاپور, حجت الله, رحیمی, علی. (1403). تحلیل تأثیر ارزش ویژه برند یک مقصد گردشگری بر وفاداری گردشگران آن با نقش میانجی تجربه برند؛ مطالعه موردی: شهرستان سرعین. , 11(2), 35-56. doi: 10.22059/jut.2024.352264.1094
عادل ساریخانی ساریخان بیگلو; محمدرضا رضایی; حجت الله پاشاپور; علی رحیمی. "تحلیل تأثیر ارزش ویژه برند یک مقصد گردشگری بر وفاداری گردشگران آن با نقش میانجی تجربه برند؛ مطالعه موردی: شهرستان سرعین". , 11, 2, 1403, 35-56. doi: 10.22059/jut.2024.352264.1094
ساریخانی ساریخان بیگلو, عادل, رضایی, محمدرضا, پاشاپور, حجت الله, رحیمی, علی. (1403). 'تحلیل تأثیر ارزش ویژه برند یک مقصد گردشگری بر وفاداری گردشگران آن با نقش میانجی تجربه برند؛ مطالعه موردی: شهرستان سرعین', , 11(2), pp. 35-56. doi: 10.22059/jut.2024.352264.1094
ساریخانی ساریخان بیگلو, عادل, رضایی, محمدرضا, پاشاپور, حجت الله, رحیمی, علی. تحلیل تأثیر ارزش ویژه برند یک مقصد گردشگری بر وفاداری گردشگران آن با نقش میانجی تجربه برند؛ مطالعه موردی: شهرستان سرعین. , 1403; 11(2): 35-56. doi: 10.22059/jut.2024.352264.1094





سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب