باشکوه اجیرلو, محمد, دهقانی قهنویه, عادله. (1402). تأثیر خونسردی برند بر تعامل مشتری با برند و پاسخ‌های رفتاری گردشگران مطالعه موردی: گردشگران شهر اصفهان. , 10(3), 1-13. doi: 10.22059/jut.2023.347695.1062
محمد باشکوه اجیرلو; عادله دهقانی قهنویه. "تأثیر خونسردی برند بر تعامل مشتری با برند و پاسخ‌های رفتاری گردشگران مطالعه موردی: گردشگران شهر اصفهان". , 10, 3, 1402, 1-13. doi: 10.22059/jut.2023.347695.1062
باشکوه اجیرلو, محمد, دهقانی قهنویه, عادله. (1402). 'تأثیر خونسردی برند بر تعامل مشتری با برند و پاسخ‌های رفتاری گردشگران مطالعه موردی: گردشگران شهر اصفهان', , 10(3), pp. 1-13. doi: 10.22059/jut.2023.347695.1062
باشکوه اجیرلو, محمد, دهقانی قهنویه, عادله. تأثیر خونسردی برند بر تعامل مشتری با برند و پاسخ‌های رفتاری گردشگران مطالعه موردی: گردشگران شهر اصفهان. , 1402; 10(3): 1-13. doi: 10.22059/jut.2023.347695.1062


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب