1.

بررسی اثر ویژگی‎های کمیته حسابرسی بر افشای مسئولیت اجتماعی شرکت‎ها

دوره 26، شماره 1، 1398، صفحه 19-38
قدرت اله برزگر؛ محسن حسن نتاج کردی؛ دنیا ملکی

2.

تأثیر مسئولیت اجتماعی شرکت بر اعتماد مشتریان و قصد خرید با تأکید بر نقش میانجی رضایت مشتریان

دوره 8، شماره 4، 1395، صفحه 855-902
عباس عباسی؛ زهرا منصورآبادی؛ شهرزاد محمودشاهی

3.

تاثیر مسئولیت اجتماعی شرکت بر ترجیح برند (مورد مطالعه‌: باشگاه فرهنگی ورزشی انقلاب تهران)

دوره 12، شماره 2، تابستان 1399، صفحه 547-563
وجیهه جوانی؛ احسان علمی

4.

توسعۀ مدلی برای سنجش تأثیر مسئولیت اجتماعی و هویت سازمانی بر ارزش ویژۀ برند شرکت (مورد مطالعه: شرکت صنعتی پارس‌خزر)

دوره 7، شماره 3، 1394، صفحه 621-642
محمدرضا خسروی؛ نرگس دل افروز؛ کامبیز شاهرودی؛ بهنام رضایی یوسفی

5.

شناسایی تأثیر مسئولیت اجتماعی شرکت بر کیفیت روابط کارکنان و پیامدهای آن (مطالعۀ موردی: کارکنان شرکت خدمات مهندسی و ساخت کیسون)

دوره 6، شماره 4، زمستان 1393، صفحه 665-685
هیوا آزور؛ مهدی کاظمی

6.

نقش مسئولیت اجتماعی شرکت ها در تصمیم خرید مصرف کنندگان بازار در حال اشباع شرکت های موادغذایی

دوره 6، شماره 4، زمستان 1393، صفحه 687-708
رضا اسماعیل پور؛ محمد دوستار؛ شیما سلطانی


Contact Us | Help & Support | Site Map

Journal Management System. Designed by sinaweb.