آزور, هیوا, کاظمی, مهدی. (1393). شناسایی تأثیر مسئولیت اجتماعی شرکت بر کیفیت روابط کارکنان و پیامدهای آن (مطالعۀ موردی: کارکنان شرکت خدمات مهندسی و ساخت کیسون). , 6(4), 665-685. doi: 10.22059/jibm.2014.50735
هیوا آزور; مهدی کاظمی. "شناسایی تأثیر مسئولیت اجتماعی شرکت بر کیفیت روابط کارکنان و پیامدهای آن (مطالعۀ موردی: کارکنان شرکت خدمات مهندسی و ساخت کیسون)". , 6, 4, 1393, 665-685. doi: 10.22059/jibm.2014.50735
آزور, هیوا, کاظمی, مهدی. (1393). 'شناسایی تأثیر مسئولیت اجتماعی شرکت بر کیفیت روابط کارکنان و پیامدهای آن (مطالعۀ موردی: کارکنان شرکت خدمات مهندسی و ساخت کیسون)', , 6(4), pp. 665-685. doi: 10.22059/jibm.2014.50735
آزور, هیوا, کاظمی, مهدی. شناسایی تأثیر مسئولیت اجتماعی شرکت بر کیفیت روابط کارکنان و پیامدهای آن (مطالعۀ موردی: کارکنان شرکت خدمات مهندسی و ساخت کیسون). , 1393; 6(4): 665-685. doi: 10.22059/jibm.2014.50735


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب