1.

شناسایی تأثیر مسئولیت اجتماعی شرکت بر کیفیت روابط کارکنان و پیامدهای آن (مطالعۀ موردی: کارکنان شرکت خدمات مهندسی و ساخت کیسون)

صفحه 665-685
هیوا آزور؛ مهدی کاظمی

2.

نقش مسئولیت اجتماعی شرکت ها در تصمیم خرید مصرف کنندگان بازار در حال اشباع شرکت های موادغذایی

صفحه 687-708
رضا اسماعیل پور؛ محمد دوستار؛ شیما سلطانی

3.

بررسی تأثیر جامعۀ برند در ویژگی های برند

صفحه 709-730
اکرم اقبالی؛ شهناز نایب زاده؛ حسن دهقان دهنوی

4.

بررسی عوامل مؤثر بر رضایت گردشگران خارجی و نتایج آن و سنجش رضایت آنان از خدمات گردشگری در شهر اصفهان

صفحه 731-753
منیژه حقیقی نسب؛ حمیدرضا یزدانی؛ انسیه کریمی

5.

بررسی عوامل موثر بر ارتقای ارزش ویژۀ برند با تأکید بر ترفیع و تصویر شرکت (مطالعۀ موردی: اپراتور های تلفن همراه)

صفحه 755-772
محمد رضا حمیدی زاده؛ محمد حسین بلاغی اینالو؛ مهدی عطایی

6.

بررسی رابطة یادگیری سازمانی و عملکرد مالی از طریق فرایند نوآوری در شرکت‌های صنعتی گلپایگان

صفحه 773-790
امیر خانلری؛ رضوان سبزه علی

7.

تأثیر عوامل داخلی شرکت بر عملکرد صادراتی (مطالعۀ موردی: شرکت‌های صادرکنندة پسته در تهران)

صفحه 791-807
محمدرضا شجاعی؛ رحیم محترم؛ سمانه آطاهریان

8.

بررسی رابطة بازاریابی کارآفرینانه و عملکرد بازاریابی از طریق نوآوری ( مطالعة موردی: شرکتهای فعال در سه صنعت اتوماسیون صنعتی، مخابرات و ارتباطات، رایانه و تجهیزات دیجیتال)

صفحه 809-826
علی صفری؛ راضیه قره باشلونی

9.

بررسی عوامل موثر و موانع وفاداری الکترونیکی به خدمات بانکداری الکترونیکی در مشتریان بانک های خصوصی در استان گلستان

صفحه 827-844
ابراهیم عباسی؛ علی اکبر رجبی میاندره

10.

ارائة مدلی جهت تبیین ارزش ویژۀ برند مقاصد گردشگری (مطالعۀ موردی: شهر اصفهان)

صفحه 845-866
محمد غفاری؛ بهرام رنجبریان؛ سعید فتحی

11.

شناسایی عوامل موفقیت بانک بیمه در ایران

صفحه 867-887
مسعود کیماسی؛ سعید شیرکوند؛ علی گلرخ

12.

مدیریت توسعة صادرات؛ شناسایی و سطح‌بندی محرک‌های صادراتی (مطالعه موردی: صنعت ساخت قطعات خودرو)

صفحه 889-910
محمد محمودی میمند؛ صمد خباز باویل؛ خورشید فروغی‌نیا


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب