خسروی, محمدرضا, دل افروز, نرگس, شاهرودی, کامبیز, رضایی یوسفی, بهنام. (1394). توسعۀ مدلی برای سنجش تأثیر مسئولیت اجتماعی و هویت سازمانی بر ارزش ویژۀ برند شرکت (مورد مطالعه: شرکت صنعتی پارس‌خزر). , 7(3), 621-642. doi: 10.22059/jibm.2015.57007
محمدرضا خسروی; نرگس دل افروز; کامبیز شاهرودی; بهنام رضایی یوسفی. "توسعۀ مدلی برای سنجش تأثیر مسئولیت اجتماعی و هویت سازمانی بر ارزش ویژۀ برند شرکت (مورد مطالعه: شرکت صنعتی پارس‌خزر)". , 7, 3, 1394, 621-642. doi: 10.22059/jibm.2015.57007
خسروی, محمدرضا, دل افروز, نرگس, شاهرودی, کامبیز, رضایی یوسفی, بهنام. (1394). 'توسعۀ مدلی برای سنجش تأثیر مسئولیت اجتماعی و هویت سازمانی بر ارزش ویژۀ برند شرکت (مورد مطالعه: شرکت صنعتی پارس‌خزر)', , 7(3), pp. 621-642. doi: 10.22059/jibm.2015.57007
خسروی, محمدرضا, دل افروز, نرگس, شاهرودی, کامبیز, رضایی یوسفی, بهنام. توسعۀ مدلی برای سنجش تأثیر مسئولیت اجتماعی و هویت سازمانی بر ارزش ویژۀ برند شرکت (مورد مطالعه: شرکت صنعتی پارس‌خزر). , 1394; 7(3): 621-642. doi: 10.22059/jibm.2015.57007


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب