اسماعیل پور, رضا, دوستار, محمد, سلطانی, شیما. (1393). نقش مسئولیت اجتماعی شرکت ها در تصمیم خرید مصرف کنندگان بازار در حال اشباع شرکت های موادغذایی. , 6(4), 687-708. doi: 10.22059/jibm.2014.50737
رضا اسماعیل پور; محمد دوستار; شیما سلطانی. "نقش مسئولیت اجتماعی شرکت ها در تصمیم خرید مصرف کنندگان بازار در حال اشباع شرکت های موادغذایی". , 6, 4, 1393, 687-708. doi: 10.22059/jibm.2014.50737
اسماعیل پور, رضا, دوستار, محمد, سلطانی, شیما. (1393). 'نقش مسئولیت اجتماعی شرکت ها در تصمیم خرید مصرف کنندگان بازار در حال اشباع شرکت های موادغذایی', , 6(4), pp. 687-708. doi: 10.22059/jibm.2014.50737
اسماعیل پور, رضا, دوستار, محمد, سلطانی, شیما. نقش مسئولیت اجتماعی شرکت ها در تصمیم خرید مصرف کنندگان بازار در حال اشباع شرکت های موادغذایی. , 1393; 6(4): 687-708. doi: 10.22059/jibm.2014.50737


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب