1.

An Empirical Examination of the Major Relationship Factors Affecting Franchisees’ Overall Satisfaction and Intention to Stay

دوره 10، شماره 1، بهار 2017، صفحه 31-62
Adams Adeiza؛ Noor Azizi Ismail؛ Marlin Marissa Malek

2.

Communication Role in Coordinating Multiple Distribution Channels in the Electronics Industry

دوره 4، شماره 10، تابستان 2012، صفحه 1-24
Mohammad Bashokouh؛ Vahideh Alipoor

3.

Effect of IT on Organizational Behavior: Effect of e-mail on Professors` Evaluation of Students

دوره 3، شماره 7، پاییز 2011، صفحه 115-132
Aryan Gholipour؛ Hatef Rasouli

4.

Efficiency of Information Management and Analysis for Industrial Entrepreneurship

دوره 12، شماره 3، 2020، صفحه 4-13
Irina Gontareva؛ Vitalina Babenko؛ Viktoriia Yevtushenko؛ Nataliia Voloshko؛ Yevgen Oliynyk

5.

ابعاد جهانی شدن

دوره 157، شماره 0، بهار 1380
دکتر زهرا پیشگاهی فرد

6.

ارائه مدل ارتباطی مدیران بازرگانی با افراد زیر مجموعه در فرهنگ اسلامی

مقالات آماده انتشار، پذیرفته شده ، انتشار آنلاین از تاریخ 29 خرداد 1400
محمد ایدی؛ زهرا حیدرنژاد؛ فاطمه فاضل پور

7.

ارائه مدل ورزش و تربیت بدنی درتمدن نوین اسلامی ایرانی

مقالات آماده انتشار، پذیرفته شده ، انتشار آنلاین از تاریخ 10 شهریور 1400
عباس علائی مقدم؛ مهدی نادری نسب؛ ابراهیم علیدوست قهفرخی؛ سید عباس بی نیاز

8.

ارتباطات و الگوهای ارتباطی در سازمان

دوره 1، شماره 2، پاییز 1385
فریدون وردی نژاد

9.

ارتباطات و بهبود بهره‌وری در ایران: تجزیه و تحلیل بخشی

دوره 53، شماره 3، پاییز 1397، صفحه 543-567
اسفندیار جهانگرد؛ آرین دانشمند؛ محمد ستاری فر

10.

ارزیابی معیارهای پایداری روستایی شهرستان دنا براساس فرآیند ارتباطات: کاربرد تحلیل سلسله‌مراتبی

دوره 2، شماره 5، تابستان 1390، صفحه 63-92
مهدی نوری پور؛ منصور شاه ولی

11.

إطلالة جدیدة على مفهوم الأمانة فی الترجمة

دوره 7، شماره 13، زمستان 2011، صفحه 55-76
عباس عرب؛ أنور پنام

12.

بازنمایی فرهنگ در فرآیند آموزش زبان خارجی از دیدگاه زبان‌شناسان روس

دوره 11، شماره 2، تابستان 1400، صفحه 296-310
زینب صادقی سهل آباد

13.

بررسی تأثیر آموزش و پژوهش درتدوین پایان نامه های رشته پویانمایی (انیمیشن) در دانشگاه های ایران – رویکرد مدیریت مستند سازی

دوره 33، شماره 33، زمستان 1386
سید نجم‌الدین امیر شاه‌کرمی؛ لیلا کسائی؛ سید بدرالدین احمدی

14.

بررسی راهکارهای افزایش مهارت خواندن

دوره 9، شماره 16، بهار 1383
خسرو خاورى

15.

بررسی و واکاوی نظام ارتباطات برای انتقال اطلاعات محیط زیستی در ایران و موانع پیش رو

دوره 64، شماره 3، پاییز 1390، صفحه 295-311
هادی ویسی؛ آرش یوسفی؛ فاطمه آرتا؛ فریبا همتیان

16.

تاثیر بنیان‌های بازاریابی رابطه‌مند بر وفاداری مشتریان: مقایسه بانک‌ دولتی و خصوصی

دوره 1، شماره 2، 1388
بهرام رنجبران؛ مجتبی براری

17.

تحلیل ارتباطات نوشتاری در حوزه بیان هنری

دوره 2، شماره 43، تابستان 1390، صفحه 35-44
میترا معنوی راد؛ ابوالقاسم دادور

18.

تحلیلی بر نقش رسانه های جمعی در بازی های المپیک طی قرن بیستم

دوره 3، شماره 3، زمستان 1378
سید نصراله سجادی

19.

تحلیل گفتمان بارویکردی به مدل های ارتباطی فرکلاف در نمایشنامه ی اتللو

دوره 8، شماره 1، تابستان 1392
مریم نویدی؛ ناصر ملکی

20.

تحلیل مقایسه‌ای استفاده از رسانه‌ها در مناطق شهری و روستایی ایران

دوره 4، شماره 2، زمستان 1391، صفحه 121-138
عبدالحسین کلانتری؛ ولی اله رستمعلی زاده؛ حسین حسنی

21.

رابطه اثربخشی ارتباطات داخلی با پذیرش تغییر در دانشکده های تربیت بدنی دانشگاه های دولتی تهران

دوره 10، شماره 1، بهار 1397، صفحه 1-16
علی بنسبردی؛ محمود گودرزی؛ مجید جلالی فراهانی

22.

ریشه یابی مبانی علم ارتباطات در دانش بلاغت

دوره 160، شماره 0، زمستان 1380
دکترحجت رسولی

23.

رویکردی متفاوت به دیگری در هنر: با یک رویکرد لومانی

دوره 18، شماره 3، پاییز 1392، صفحه 1-10
مریم بختیاریان

24.

زبان، فرهنگ، اصطلاحات و ارتباط آنها با آموزش زبان‌های خارجی

دوره 14، شماره 55، زمستان 1388
جمیله بابازاده

25.

سواد رسانه ای: یک فراتحلیل علم شناسانه از اسناد و تولیدات علمی (1970-2019)

دوره 14، شماره 1، بهار و تابستان 1398، صفحه 75-93
عباس قنبری باغستان

اولین صفحه صفحه قبل 1 2 صفحه بعد آخرین صفحه


Contact Us | Help & Support | Site Map

Journal Management System. Designed by sinaweb.