1.

Challenge of successful KMSs implementation: exploration of effective factors on KM acceptance via mixed method

دوره 7، شماره 2، مهر 2015، صفحه 429-450
Mona Jami Pour؛ Mohammad Hossein Sherkat

2.

Effective Factors in Adoption of Electronic Banking by Customers (Saman Bank)

دوره 4، شماره 11، مهر 2012، صفحه 155-174
Mozhdeh Hashemian؛ Mohammad Taghi Isaai؛ Fattah Mikaeili؛ Mohsen Tabatabaie

3.

Identifying and Prioritizing Factors Affecting the Adoption of BYOD in Organization Using a Fuzzy Approach

دوره 7، شماره 4، دی 2015، صفحه 769-788
Khodakaram Salimifard؛ Abbas Abbasizad؛ Reza Siavashi

4.

بررسی سازه‌های مؤثر بر قصد استفاده از شبکه مدرن آبیاری توسط کشاورزان (مورد مطالعه: شبکه آبرسانی بند فیض‌آباد استان فارس)

دوره 45، شماره 4، دی 1393، صفحه 673-682
پوریا عطائی؛ نسیم ایزدی

5.

بررسی نقش توانمندسازهای هوش مصنوعی و آمادگی هوش مصنوعی شرکت‌ها در پذیرش سیستم مدیریت روابط با مشتری ادغام شده با هوش مصنوعی

دوره 16، شماره 1، 1403، صفحه 34-58
سهیلا محمدزاده ونستان؛ رحیم عابدی

6.

بررسی نقش واسطه‌های نوآوری در پذیرش فناوری‌های نوظهور در صنایع خودروسازی ایران

دوره 16، 1 (شماره ویژه: مدیریت تکنولوژی)، 1403، صفحه 1-36
علی ملکی؛ هادی نیلفروشان

7.

تحلیل سطح پذیرش فناوری انرژی خورشیدی در مناطق روستایی (مطالعۀ موردی: مناطق روستایی شهرستان کلیبر و شهرستان خداآفرین- استان آذربایجان شرقی)

دوره 52، شماره 1، فروردین 1399، صفحه 283-301
محمّد ادبی ممقانی؛ عبدالرضا رکن الدین افتخاری؛ مهدی پور طاهری؛ حسین صادقی سقدل

8.

توسعه مدل پذیرش فناوری TAM در وزارت کشور

دوره 17، شماره 5، دی 1383
دکتر علی محقر؛ مهدی شیر محمدی

9.

نقش حضور اجتماعی و نیازهای بنیادین روان‌شناختی در تمایل بازگشت مشتری به فروشگاه‌های آنلاین (نمونه‌پژوهی: اسنپ فود)

دوره 12، شماره 3، 1399، صفحه 548-572
ساناز رمضانی؛ مهدی کیامهر





سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب