Maleki, Ali, Nilforoushan, Hadi. (1403). The Innovation Intermediaries Role in the Adoption of Emerging Technologies in Iran's Automotive Industry. , 16(1 (شماره ویژه: مدیریت تکنولوژی)), 1-36. doi: 10.22059/imj.2024.366468.1008098
Ali Maleki; Hadi Nilforoushan. "The Innovation Intermediaries Role in the Adoption of Emerging Technologies in Iran's Automotive Industry". , 16, 1 (شماره ویژه: مدیریت تکنولوژی), 1403, 1-36. doi: 10.22059/imj.2024.366468.1008098
Maleki, Ali, Nilforoushan, Hadi. (1403). 'The Innovation Intermediaries Role in the Adoption of Emerging Technologies in Iran's Automotive Industry', , 16(1 (شماره ویژه: مدیریت تکنولوژی)), pp. 1-36. doi: 10.22059/imj.2024.366468.1008098
Maleki, Ali, Nilforoushan, Hadi. The Innovation Intermediaries Role in the Adoption of Emerging Technologies in Iran's Automotive Industry. , 1403; 16(1 (شماره ویژه: مدیریت تکنولوژی)): 1-36. doi: 10.22059/imj.2024.366468.1008098





سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب