1.

اثر هیجان حاصل از کدهای غیرکلامی در محیط‌های تجاری بر ادراک مخاطب از پیام تجاری

دوره 2، شماره 1، 1402، صفحه 47-85
حمیدرضا کرکه آبادی؛ حسن عشایری؛ علی دلاور؛ علی اکبر فرهنگی

2.

فرایند سیاست‌گذاری کارآمد سازمان‌های رسانه‌ای در جهت جذب مخاطب

دوره 1، شماره 4، 1401، صفحه 524-541
علی اکبر فرهنگی؛ علی سرابی آسیابر؛ محمدحسین کفائی مهر

3.

مرور نظام‌مند پژوهش‌های حوزه آینده‌پژوهی رسانه با تمرکز بر مفاهیم نوظهور فناوری‌های نوین

دوره 1، شماره 2، 1401، صفحه 168-188
علی اکبر فرهنگی؛ هومن قاپچی


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب