1.

بررسی تأثیر دست‏کاری تمرکز تنظیمی و استراتژی خرید بر توجه دیداری مصرف‌کننده به برچسب تغذیه: مطالعه آزمایشگاهی با استفاده از روش ردیابی چشم

دوره 17، شماره 1، 1404، صفحه 234-265
رزا هندیجانی؛ محسن نظری؛ الناز جعفری؛ صبا رحیمیان

2.

بررسی تأثیر نحوه تفکر بر اثربخشی پیام ترویج فروش: مطالعه آزمایشگاهی با روش ردیاب چشم

مقالات آماده انتشار، پذیرفته شده ، انتشار آنلاین از تاریخ 08 مرداد 1403
رزا هندیجانی؛ سهند کلانتری

3.

تأثیر کاراکتر بر توانمندی‌های احساسی و اجتماعی: پژوهش پیمایشی روی دانشجویان حوزه مدیریت

دوره 11، شماره 2، 1398، صفحه 375-402
روزا هندیجانی؛ سید بابک علوی؛ علینقی مشایخی

4.

واکنش مصرف‌کنندگان به اشتباه‌های برند و استراتژی‌های جبران پس از آن: بررسی نقش تعدیلگری تصویر برند و نقش میانجیگری قصد بخشش برند

دوره 16، شماره 3، 1403، صفحه 618-640
نغمه شیبانی مقدم؛ مسعود کیماسی؛ رزا هندیجانی؛ محمد صالح ترکستانی





سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب