هندیجانی, رزا, کلانتری, سهند. (1403). بررسی تأثیر نحوه تفکر بر اثربخشی پیام ترویج فروش: مطالعه آزمایشگاهی با روش ردیاب چشم. , (), -. doi: 10.22059/jibm.2024.361549.4607
رزا هندیجانی; سهند کلانتری. "بررسی تأثیر نحوه تفکر بر اثربخشی پیام ترویج فروش: مطالعه آزمایشگاهی با روش ردیاب چشم". , , , 1403, -. doi: 10.22059/jibm.2024.361549.4607
هندیجانی, رزا, کلانتری, سهند. (1403). 'بررسی تأثیر نحوه تفکر بر اثربخشی پیام ترویج فروش: مطالعه آزمایشگاهی با روش ردیاب چشم', , (), pp. -. doi: 10.22059/jibm.2024.361549.4607
هندیجانی, رزا, کلانتری, سهند. بررسی تأثیر نحوه تفکر بر اثربخشی پیام ترویج فروش: مطالعه آزمایشگاهی با روش ردیاب چشم. , 1403; (): -. doi: 10.22059/jibm.2024.361549.4607





سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب