1.

آینده‌پژوهی صنعت بسته‌بندی مواد غذایی در ایران با رویکرد سناریونگاری در افق 1404

دوره 12، شماره 4، 1399، صفحه 838-864
مینا کاظمیان؛ محسن شفیعی نیک آبادی؛ داود فیض

2.

بررسی اثر پیگمالیون مدیران شعب بر عملکرد فروش کارکنان فروشگاه‌های هالیدی

دوره 15، شماره 2، 1402، صفحه 334-349
منصور طاهباز؛ عباسعلی رستگار؛ داود فیض

3.

تبیین قابلیت‌های‏‏ بازاریابی پویا مبتنی بر تغییرات اقلیمی: تحلیل اکتشافی از کسب‌وکارهای B2B

دوره 16، شماره 4، 1403، صفحه 949-978
مریم اصغری نجیب؛ داود فیض؛ مرتضی ملکی مین باش رزگاه؛ عظیم زارعی

4.

شکست ‏هم‏‌آفرینی ارزش؛ هم‏‌تخریبی ارزش برند در رسانه‌‏های اجتماعی

دوره 16، شماره 2، 1403، صفحه 318-348
غزاله طاهری؛ عظیم زارعی؛ داود فیض؛ مهدی دهقانی سلطانی

5.

شناسایی مدل‌های ذهنی مدیران شرکت‌های صنایع غذایی از موانع توسعه صادرات (نمونه‌کاوی: مدیران شرکت‌های لبنی)

دوره 12، شماره 1، 1399، صفحه 198-226
مریم همتی؛ داود فیض؛ عادل آذر؛ عظیم زارعی

6.

شناسایی و دسته‎بندی ذهنیت کارآفرینان نسبت به قلمرو اکوسیستم بازاریابی بین‎المللی با استفاده از روش کیو

دوره 9، شماره 3، 1396، صفحه 551-572
وحید شرفی؛ مرتضی ملکی مین باش رزگاه؛ عظیم زارعی؛ داود فیض

7.

فراتحلیل تحقیقات رفتارهای انحرافی در بازاریابی: گذشته، حال و آینده

دوره 15، شماره 4، 1402، صفحه 689-721
زهرا احمدی الوار؛ داود فیض؛ میثم مدرسی





سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب