1.

تأثیر ساختار سازمانی بر توانمند‌سازی کارکنان ادارۀ کل ورزش و جوانان استان لرستان

دوره 7، شماره 4، مهر 1394، صفحه 533-546
سعید حاتمی؛ یزدان سبحانی؛ جمال‌الدین بیرامی ایگدر

2.

تبیین مدل ارزش ادراک‌شدۀ برند بر خوشنامی دو باشگاه استقلال و پرسپولیس

دوره 9، شماره 3، آذر 1396، صفحه 429-440
جمال الدین بیرامی ایگدر؛ حسین اکبری یزدی

3.

نقش مدیریت دانش مشتری در ایجاد مزیت رقابتی از دیدگاه هواداران تراکتورسازی تبریز

دوره 8، شماره 4، مهر 1395، صفحه 481-493
جمال الدین بیرامی ایگدر؛ محمد سبحان الهی؛ سعید حاتمی

4.

نقش واسطه ای ارزش ادراک شده در ارتباط بین دانش مشتری با وفاداری مشتریان وکسب مزیت رقابتی باشگاه های لیگ برتر فوتبال

دوره 11، شماره 3، مهر 1398، صفحه 581-596
جمال الدین بیرامی ایگدر؛ حسین اکبری یزدی؛ علیرضا الهی


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب