بیرامی ایگدر, جمال الدین, سبحان الهی, محمد, حاتمی, سعید. (1395). نقش مدیریت دانش مشتری در ایجاد مزیت رقابتی از دیدگاه هواداران تراکتورسازی تبریز. , 8(4), 481-493. doi: 10.22059/jsm.2016.59537
جمال الدین بیرامی ایگدر; محمد سبحان الهی; سعید حاتمی. "نقش مدیریت دانش مشتری در ایجاد مزیت رقابتی از دیدگاه هواداران تراکتورسازی تبریز". , 8, 4, 1395, 481-493. doi: 10.22059/jsm.2016.59537
بیرامی ایگدر, جمال الدین, سبحان الهی, محمد, حاتمی, سعید. (1395). 'نقش مدیریت دانش مشتری در ایجاد مزیت رقابتی از دیدگاه هواداران تراکتورسازی تبریز', , 8(4), pp. 481-493. doi: 10.22059/jsm.2016.59537
بیرامی ایگدر, جمال الدین, سبحان الهی, محمد, حاتمی, سعید. نقش مدیریت دانش مشتری در ایجاد مزیت رقابتی از دیدگاه هواداران تراکتورسازی تبریز. , 1395; 8(4): 481-493. doi: 10.22059/jsm.2016.59537


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب