1.

بررسی سبک های غالب یادگیری ادراکی میان دانشجویان زبان انگلیسی

صفحه 337-368
اسحق اکبریان؛ جواد قاسمی

2.

دیالوگ دراماتیک در قرآن کریم در چهارچوب نظریۀ گفتمانی: بررسی موردی رخداد گفتاری حضور فرشتگان در منزل حضرت ابراهیم (ع)

صفحه 369-388
بهروز محمودی بختیاری؛ ساغر منشی

3.

تاثیر آموزشهای معنا محور، صورت محور باترجمه، و صورت محور بدون‌ترجمه بر فراگیری واژگان

صفحه 389-412
مهدی مهرانی راد؛ قاسم مدرسی؛ هاشم لقمانیان

4.

تأثیر آموزش تعامل-محور مکالمه‌کاوی بر توانش تعاملی زبان آموزان ایرانی در تکالیف زوج-گفتار

صفحه 413-448
میلاد رمضانی؛ بیوک بهنام؛ سعیده آهنگری

5.

کاربرد پیکره های‌ متنی در آموزش زبان آلمانی

صفحه 449-474
حسن پروان؛ حسین سرکار حسن خان

6.

محتوای آموزشی دوره های آموزش زبان با اهداف خاص کانون زبان ایران: ارزیابی سطوح کلان، میانی، و خرد

صفحه 475-506
محمودرضا عطایی؛ عصمت بابایی؛ محمد شاهین تقدمی

7.

ضرورت و بررسی راهکار انتقال توانش بین‌فرهنگی به دانشجویان رشتۀ مترجمی زبان آلمانی دانشگاه تهران

صفحه 507-528
امیر حسین درگاهی ترکی؛ محمد حسین حدادی

8.

بررسی نیازهای آموزشی زبان انگلیسی تخصصی دانشجویان رشتۀ طراحی فرش دانشگاه هنر اسلامی تبریز

صفحه 529-558
لیلا دوبختی؛ محمد ظهرابی

9.

کارکرد دوگانه سوال براساس رویکرد مبتنی بر نظریه تشخیصی طبقه بندی در آزمون خواندن ودرک مفاهیم کنکور منحصرا زبان

صفحه 559-584
حمدا... راوند

10.

همنوایی برای اقناع اصل توالی رسایی در زبان ترکی آذربایجانی

صفحه 585-602
سید محمد رضی نژاد

11.

ساخت و روایی‌سنجی پرسشنامه راهبردهای خودنظم‌بخشی در مهارت شنیداری زبان انگلیسی به عنوان زبان خارجه

صفحه 603-626
امیر حسین سر کشیکیان؛ عبدالمجید طباطبایی لطفی؛ منیره معماریان

12.

بررسی نظریه «خود انگیزشی زبان دوم» و یادگیری زبان آلمانی در ایران

صفحه 627-644
مصطفی مالکی؛ نادر حقانی

13.

بررسی سواد سنجش و ارزشیابی مدرسان دانشگاهی زبان انگلیسی در ایران

صفحه 645-664
زهره مهماندوست؛ سیدمحمد علوی؛ شیوا کیوان پناه

14.

تاثیر فناوری اطلاعات و ارتباطات بر انگیزه پیشرفت و خود کارآمدی تحصیلی در برنامةدرسی زبان عربی

صفحه 665-691
زهره ناعمی؛ علی محمد ناعمی


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب