تعداد نشریات | 161 |
تعداد شمارهها | 6,552 |
تعداد مقالات | 70,714 |
تعداد مشاهده مقاله | 124,594,682 |
تعداد دریافت فایل اصل مقاله | 97,797,221 |
1. | سخن سردبیر | |
صفحه 1-2 | ||
محمدرضا َشرفی | ||
2. | بررسی مبانی و رویکردهای فلسفی حاکم بر پژوهش و نقش عوامل مرتبط با گرایش معلمان به پژوهش | |
صفحه 1-16 | ||
صادق مرادی؛ میترا عزتی؛ محمد علی گودرزی | ||
3. | نسبت مبانی فلسفی رویکردهای آموزش کودکان در جهان غرب و فلسفۀ تعلیم و تربیت اسلامی به عنوان فلسفۀ بومی در جامعۀ ایران | |
صفحه 17-33 | ||
شهین ایروانی؛ علی وحدتی دانشمند | ||
4. | بررسی انتقادی نظریات ریچارد رورتی و هنری ژیرو در باب پرورش روشنفکر | |
صفحه 34-49 | ||
حمداله محمدی؛ نجمه احمدآبادی آرانی | ||
5. | واکاوی طبقهبندی علوم و دلالتهای آن برای برنامه درسی | |
صفحه 64-81 | ||
مرضیه دهقانی؛ محسن عرفان پور | ||
6. | بررسی جایگاه آموزش تفکّر انتقادی در سند برنامهیِ درسی ملی جمهوری اسلامی ایران | |
صفحه 82-92 | ||
محمد جوادی پور؛ لیلا خزائی؛ ساره یادگاری | ||
7. | رویکرد اجتماعی بهتربیت اخلاقی در اسلام با نو مفهومپردازی مؤلّفههای دیدگاه دیویی، دورکیم و هابرماس | |
صفحه 93-114 | ||
مریم قاسمی؛ محمدرضا َشرفی؛ شهین ایروانی؛ سید مهدی سجادی | ||