1.

سخن سردبیر

صفحه 1-2
محمدرضا َشرفی

2.

بررسی مبانی و رویکردهای فلسفی حاکم بر پژوهش و نقش عوامل مرتبط با گرایش معلمان به پژوهش

صفحه 1-16
صادق مرادی؛ میترا عزتی؛ محمد علی گودرزی

3.

نسبت مبانی فلسفی رویکردهای آموزش کودکان در جهان غرب و فلسفۀ تعلیم و تربیت اسلامی به عنوان فلسفۀ بومی در جامعۀ ایران

صفحه 17-33
شهین ایروانی؛ علی وحدتی دانشمند

4.

بررسی انتقادی نظریات ریچارد رورتی و هنری ژیرو در باب پرورش روشنفکر

صفحه 34-49
حمداله محمدی؛ نجمه احمدآبادی آرانی

5.

واکاوی طبقه‌بندی علوم و دلالت‌های آن برای برنامه درسی

صفحه 64-81
مرضیه دهقانی؛ محسن عرفان پور

6.

بررسی جایگاه آموزش تفکّر انتقادی در سند برنامه‌یِ درسی ملی جمهوری اسلامی ایران

صفحه 82-92
محمد جوادی پور؛ لیلا خزائی؛ ساره یادگاری

7.

رویکرد اجتماعی به‌تربیت اخلاقی در اسلام با نو مفهوم‌پردازی مؤلّفه‌های دیدگاه دیویی، دورکیم و هابرماس

صفحه 93-114
مریم قاسمی؛ محمدرضا َشرفی؛ شهین ایروانی؛ سید مهدی سجادی


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب