1.

مدل شکل‌گیری رفتار گردشگران خانوادگی: رهیافت فرا ترکیب

صفحه 1-20
سیّد محمّد میرتقیان رودسری؛ مهدی کروبی؛ اسماعیل قادری؛ مصطفی محمّدی

2.

طراحی مدل ژئومارکتینگ مبتنی بر فناوری بلاک چین در صنعت گردشگری

صفحه 21-37
مهرداد ناصرپور؛ محمد باشکوه اجیرلو؛ قاسم زارعی؛ حسین رحیمی

3.

الگوی تاب‌آوری ذی‌نفعان صنعت گردشگری با تکیه‌بر ظرفیت‌های اجتماعی و فرهنگی استان‌های منتخب گردشگری ایران

صفحه 39-60
گلنوش جباری؛ محمد حسین ایمانی خوشخو؛ مهدی باصولی؛ میرمحمد اسعدی

4.

تحلیل راهبردی بازیگران گردشگری شهری بافت تاریخی با رویکرد چند موضوع-چندبازیگر مطالعه موردی: بافت تاریخی شهر یزد

صفحه 61-79
طاها ربانی؛ محمد رضا رضایی؛ حسن اروجی

5.

نقش زیرساخت‌های نرم و سخت سازمانی در کیفیت برگزاری گردشگری رویدادی و پیامدهای تجربه گردشگر، مطالعه موردی: پیمایش جشنواره گل و گیاه محلات

صفحه 81-97
ابوالفضل خسروی؛ محمدرضا فتحی؛ سید محمود حسینی امیری؛ سوده اسماعیلی

6.

ارائه روش هوشمند وب کاوی (خزش) برای تحلیل نظرات برخط استفاده‌کنندگان از اقامتگاه‌های گردشگری شهر تهران

صفحه 99-118
اطهره عیاشی؛ احمد پوراحمد؛ حسنعلی فرجی سبکبار؛ سعید زنگنه شهرکی؛ فابیو کربونه

7.

ارزیابی نقش عوامل جامعه‌شناختی بازار بر گردشگری پایدار با تأکید بر جذب توریسم تجاری در شهر گناوه

صفحه 119-133
جمشید زنده بودی؛ غلامرضا جعفری نیا؛ حبیب پاسالارزاده





سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب