- ابراهیمزاده، عیسی؛ حافظرضازاده، معصومه و دارائی، مرضیه. (1393). برنامهریزی و مکانیابی بهینه تسهیلات و زیرساختهای گردشگری شهری با استفاده از GIS موردشناسی شهر سمنان. نشریه جغرافیا و توسعه، 35(12)، 33-48. https://doi.org/10.22111/gdij.2014.1553
- آریانپور، آزاد؛ جمشیدی، علیرضا و جمینی، داوود. (1392) .بررسی و تحلیل تبلیغات کلامی و تأثیر آن بر جذب گردشگران روستایی: مطالعه موردی روستای پالنگان. اولین همایش ملی گردشگری و طبیعتگردی ایرانزمین، دانشگاه آزاد اسلامی واحد همدان، شرکت هماندیشان محیطزیست فردا، همدان، ایران.
- حقپرست، فرزین؛ آصفی، مازیار و ابیزاده، الناز. (1398). تحلیل تأثیرات زمینههای ادراکی و دلبستگی مکانی بر وفاداری کنشی گردشگران (نمونه موردی: بازار تاریخی تبریز). فصلنامه برنامهریزی فضایی (جغرافیا)، 9 (34)2)، 25-44. https://doi.org/10.22108/sppl.2019.113162.1292
- حیدرزاده، کامبیز؛ نجفی، کبری و حسینی، سیدعلی. (1396). تأثیر کیفیت خدمات گردشگری بر وفاداری به مقصد گردشگری با توجه به نقش میانجی تصویر ذهنی از مقصد گردشگری و رضایت گردشگران. فصلنامه مطالعات مدیریت گردشگری، 12(40)، 115-153.doi.org/10.22054/tms.2018.19440.1534
- دیواندری، جواد و ایلبگیپور، فرانک. (1398). ارزیابی چالشهای جذب گردشگری رویداد با استفاده از مدل SWOT؛ مطالعه موردی: روستای سیفآباد از توابع شهرستان کوهرنگ. پژوهشهای نشریه گردشگری و توسعه پایدار، 2 (3)، 31-42.
- سقایی، مهدی و خوشهبست، فرزانه. (1392). گردشگری رویداد و بررسی اثرات ناشی از رویدادها. ارائهشده در اولین همایش ملی گردشگری و طبیعتگردی ایرانزمین، همدان، ایران.
- صفاری، امیر؛ ساسانپور، فرزانه و موسیوند، جعفر. (1390). ارزیابی آسیبپذیری مناطق شهری در برابر خطر سیل با استفاده از سیستم اطلاعات جغرافیایی و منطق فازی: مطالعه موردی: منطقه 3 تهران. تحقیقات کاربردی علوم جغرافیایی (علوم جغرافیایی)، 17(20)، 129-150.
- قادری، اسماعیل و مطهر، سیده مهسا. (1392). بررسی عامل کششی انگیزاننده در انتخاب مقصد: مقایسه مقاصد داخلی و خارجی، مطالعه موردی: شهر تهران. فصلنامه اقتصاد و مدیریت شهری، 2، 15-29.
- قاسمی، ایرج و واشقانیفرهانی، گلسا. (1397). تحلیل شبکهای جاذبهها در برنامهریزی گردشگری: مطالعه موردی جاذبههای شهرستان کاشان. مجله گردشگری شهری، 5(1)، 21-34. https://doi.org/10.1016/j.scs.2018.01.018
- کفاشانطوسی، فرزان؛ حسنآبادی، داود و علینقیزاده، مصطفی. (1399). تحلیل توزیع فضائی-زمانی زیرساختهای خدمات گردشگری بهمنظور مدیریت بهینه و افزایش بهرهوری صنعت گردشگری: مطالعه موردی شهرستان شاهرود. فصلنامه جغرافیا (برنامهریزی منطقهای)، 10(2)، 615-593. https://dorl.net/dor/20.1001.1.22286462.1399.10.38.3.8
- موسوی، میرنجف؛ کهکی، فاطمه سادات و جلالیان، سیداسحاق. (1398). ارزیابی عناصر مؤثر بر توسعه گردشگری شهری: مطالعه موردی شهر ارومیه. مجله گردشگری شهری، 6(2)، 61-77. https://doi.org/10.22059/jut.2019.240063.371
- یحییتبار، فاطمه؛ طاهری، عصمتالسادات و آقاجانی، بهرام. (آبان 1392). ارائه مدلی از همکاریهای بین سازمانی میان سازمانهای مرتبط با صنعت گردشگری در استان مازندران. همایش دانشگاه کارآفرین، صنعت دانشمحور، مازندران، ایران.
- Arianpour, A., Jamshidi, A., & Gemini, D. (2013). Investigation and analysis of verbal advertising and its effect on attracting rural tourists: A case study of Palangan village. First National Conference on Tourism and Nature Tourism in Iran, Islamic Azad University, Hamedan Branch, Ham Andishan Environment Farda Company, Hamedan, Iran. [In Persian].
- Baggio, R. (2007). The web graph of a tourism system. Physica A: Statistical Mechanics and its Applications, 379(2), 727-734. https://doi.org/10.1016/j.physa.2007.01.008
- Bagheri, M., Shojaei, P., & Tayebi Khorami, M. (2018). A comparative survey of the condition of tourism infrastructure in Iranian provinces using VIKOR and TOPSIS. Decision Science Letters, 7(1), 87-102. https://doi.org/10.5267/j.dsl.2017.4.001
- Derret, R. (2003). Making sense of how festivals demonstrate a community’s sense of place. International Journal of Tourism Research, 5(6), 403-418. https://doi.org/10.3727/152599503108751694.
- Divandari, J., & Ilbegipour, F. (2019). Evaluating the challenges of event tourism attraction using the SWOT model: A case study of Saif Abad village in Kohrang County. Journal of Tourism and Sustainable Development Research, 2(3), 31-42. [In Persian].
- Domínguez, T., Darcy, S., & Alén González, E. (2015). Competing for the disability tourism market: A comparative exploration of the factors of accessible tourism competitiveness in Spain and Australia. Tourism Management, 47, 261-272. https://doi.org/10.1016/j.tourman.2014.10.008
- Ebrahimizadeh, I., Hafezrezazadeh, M., & Darayi, M. (2014). Planning and optimal location of urban tourism facilities and infrastructures using GIS: A case study of Semnan city. Geography and Development, 35(12), 33-48. https://doi.org/10.22111/gdij.2014.1553 [In Persian].
- Farrell, M. A., & Oczkowski, E. (2002). Are market orientation and learning orientation necessary for superior organizational performance?. Journal of Market-Focused Management, 5(3), 197-217. https://doi.org/10.1023/A:1022990622706
- Faulkner, B., & Russell, R. (2005). Turbulence, chaos and complexity in tourism systems (Case study: A research direction for the new millennium). In B. Faulkner, G. Moscardo, & E. Laws (Eds.), Tourism in the 21st century: Lessons from experience (pp. 328-349). Continuum https://eurekamag.com/research/003/603/003603251.php
- Ghasemi, I., & Vashghani Farhani, G. (2018). Network analysis of attractions in tourism planning: A case study of Shahresan attractions in Kashan. Urban Tourism, 5(1), 21-34. https://doi.org/10.1016/j.scs.2018.01.018 [In Persian].
- Ghasemi, K., Hamzenejad, M., & Meshkini, A. (2018). The spatial analysis of the livability of 22 districts of Tehran Metropolis using multi-criteria decision-making approaches. Sustainable Cities and Society, 38(0), 382-404. https://doi.org/10.1016/j.scs.2018.01.018
- Haqprast, F., Asefi, M., & Abizadeh, E. (2019). Analysis of the effects of perceptual contexts and place attachment on tourists' action loyalty (Case study: Tabriz historical market). Spatial Planning Scientific Quarterly (Geography), 9(2), 25-44. https://doi.org/10.22108/sppl.2019.113162.1292 [In Persian].
- Hertz, S., & Mattsson, L. (2004). Collective competition and the dynamics of market reconfiguration. Scandinavian Journal of Management, 20(1–2), 31-51. https://doi.org/10.1016/j.scaman.2004.05.005
- Heidarzadeh, K. (2017). The Impact of Tourism Services Quality on Tourism Destination Loyalty, Considering the Mediating Role of the Tourism Destination Image and the Tourists Satisfaction. Tourism Management Studies, 12(40), 115-153. doi.org/10.22054/tms.2018.19440.1534 [In Persian].
- Hai Nguten, Q. (2021). Impact of Investment in Tourism Infrastructure Development on Attracting International Visitors: A Nonlinear Panel ARDL Approach Using Vietnam’s Data. Economies 2021, 9(3), 1-19. https://doi.org/10.3390/economies9030131
- Jafari, J., & Xiao, H. (Eds.). (2016). Encyclopedia of tourism. Springer. https://doi.org/10.1007/978-3-319-01384-8
- Jalilian, F., Mirzaei-Alavijeh, M., Ahmadpanah, M., Mostafaei, S., Kargar, M., Pirouzeh, R. & Brand, S. (2020). Extension of the theory of planned behavior (TPB) to predict patterns of marijuana use among young Iranian adults. International journal of environmental research and public health, 17(6), 1981. doi: 10.3390/ijerph17061981
- Jeong, Y., Kim, S. K., & Yu, J. G. (2019). Determinants of behavioral intentions in the context of sport tourism with the aim of sustaining sporting destinations. Sustainability, 11(11), 3073. https://doi.org/10.3390/su11113073
- Kafashan Tusi, F., Hassan Abadi, D., & Ali Naghizadeh, M. (2021). Analyzing the spatial and temporal distribution of tourism service infrastructures to optimally manage and increase the productivity of the tourism industry: A case study of Shahrood County. Geography Quarterly (Regional Planning), 10(2), 593-613. https://dorl.net/dor/20.1001.1.22286462.1399.10.38.3.8 [In Persian].
- Khadaroo, j., & Seetanah, B. (2007). Transport infrastructure and tourism development. Annals of Tourism Research, 34, (4), 1021-1032, https://doi.org/10.1016/j.annals.2007.05.010
- Li, D. (2010). Does auditor tenure affect accounting conservatism? Further evidence. J Journal of Accounting and Public Policy, 29(3), 226-241. https://doi.org/10.1016/j.jaccpubpol.2010.03.004
- Mohamad, D., & Mohd Jamil, R. (2012). A Preference Analysis Model for Selecting Tourist Destinations based on Motivational Factors: A Case Study in Kedah, Malaysia. Procedia - Social and Behavioral Sciences, 65(3), 20-25, https://doi.org/10.1016/j.sbspro.2012.11.085
- Mousavi, M., Kohki, F. S., & Jalalian, S. (2019). Evaluating factors affecting urban tourism development: A case study of Urmia city. Journal of Urban Tourism, 6(2), 61-77. https://doi.org/10.22059/jut.2019.240063.371 [In Persian].
- Piryonesi, S. M. (2019). The application of data analytics to asset management: Deterioration and climate change adaptation in Ontario roads (Doctoral dissertation, University of Toronto). Piryonesi_Sayed_Madeh_ _201911_PhD_thesis.pdf
- Qadri, I., & Motaher, M. (2013). Investigating the motivating pull factors in destination choice: A comparison of domestic and international destinations, case study: Tehran. Journal of Economics and Urban Management, 2, 15-29. [In Persian].
- Rahman, I., & Han, Ch. (2018) Cultural tourism: An analysis of engagement, cultural contact, memorable tourism experience and destination loyalty. Touris Management Perspectives Journal, 26, 153-163. https://doi.org/10.1016/j.tmp.2017.10.006
- Safaari, A., Sasanpour, F., & Mousivand, A. J. (2011). Assessment of urban areas' vulnerability to flood risk using geographic information systems and fuzzy logic: A case study of District 3, Tehran. Applied Research in Geographical Sciences (Geographical Sciences), 17(20), 129-150. [In Persian]
- Saqaei, M., & Khoshbest, F. (2013). Event tourism and the study of the effects of events. First National Conference on Tourism and Nature Tourism in Iran, Hamedan, Iran. [In Persian].
- Yahya Tabar, F., & Taheri, E., & Aghajani, B. (2013). Presenting a model of inter-organizational cooperation among organizations related to the tourism industry in Mazandaran province. Entrepreneurial university conference, knowledge-based industry. [In Persian].
- Yoo, C.-K., Yoon, D., & Park, E. (2018). Tourist motivation: an integral approach to destination choices. Tourism Review, 73 (2), 169-185. https://doi.org/10.1108/TR-04-2017-0085
|