- اسکندری ثانی، محمد و سفالگر، سحر. (۱۴۰۲). ارزیابی بسترهای فناوری بلاک چین در راستای توسعه گردشگری پایدار در ایران. فصلنامه چشمانداز شهرهای آینده، ۴ (۳)، ۷۹-۱۰۲.
- سبزعلی یمقانی، کبری؛ احمدی، محمد؛ غریبنواز، نادر و سبزعلی یمقانی، علی. (1401). مکانیابی بهینه فروشگاههای خردهفروشی زنجیرهای جدید بر مبنای ژئومارکتینگ (بازاریابی مکان محور) با رویکرد ترکیبی TOPSIS و GIS. پژوهشنامه بازرگانی، 27(105)، 53-90. doi: 10.22034/ijts.2022.561536.3710
- سلجی، نفیسه. (1403). شناسایی الگوی توسعه هوش مصنوعی و فناوریهای هوشمند در بهبود تجربه گردشگری شهری. مجله گردشگری شهری، 11(4)، 77-93. doi: 10.22059/jut.2024.380577.1227
- سیدباقری، فائزه؛ ترابی فارسانی، ندا و صادقی، رسول. (1402). شناسایی راهکارهای عملیاتی کاربرد فنّاوری بلاک چین در رونق گردشگری ایران. گردشگری و توسعه، 12(1)، 277-294. doi: 10.22034/jtd.2022.324849.2551
- سیفاللهی، ناصر و ناصرپور، مهرداد. (۱۴۰۱). تأثیر تبلیغات فضای مجازی بر انتخاب برند مقصد گردشگری (مطالعه موردی: استان اردبیل). مطالعات جغرافیایی مناطق کوهستانی، ۳ (۲)، ۸۳-۹۸. doi:10.52547/gsma.3.2.61
- عبداله زاده، رضا؛ وظیفه دوست، حسین و وفایی نژاد، علیرضا. (1401). بازاریابی مکان محور بانکها با استفاده از مدل جدید ژئومارکتینگ مبتنی بر زیرساخت داده مکانی (SDI) (مطالعه موردی: شهر سمنان). پژوهشهای نوین در تصمیمگیری، 7(1)، 1-25. DOR: 20.1001.1.24766291.1401.7.1.1.6
- عسگرنژاد نوری، باقر؛ شرفی، سیامک و ناصرپور، مهرداد. (۱۴۰۳). تأثیر ژئومارکتینگ بر جذب ژئوتوریست با نقش میانجی تصویر برند مقصد (مطالعه موردی: آبشارهای لرستان). مطالعات جغرافیایی مناطق کوهستانی، 1(5)، 1-20.
- مولوی، الهام و بسته نگار، مهرنوش. (1403). تأثیر فناوریهای هوشمند گردشگری بر تجارب گردشگران مطالعه موردی: گردشگران در موزههای شهر تهران. مجله گردشگری شهری، 11(4)، 59-75. doi: 10.22059/jut.2024.371724.1187
- ناصرپور، مهرداد و موسوی، سیدنجم الدین. (۱۴۰۲). ارزیابی تأثیر سرمایه اجتماعی بر توسعه گردشگری سلامت با نقش میانجی احساس امنیت عمومی. مطالعات جغرافیایی مناطق کوهستانی، ۴ (۱)، ۲۰۷-۲۱۸. doi:10.52547/gsma.4.1.207
- ناصرپور، مهرداد؛ موسوی، سید نجمالدین و سپهوند، رضا. (1397). بررسی تأثیر عوامل غیردرمانی بر توسعه گردشگری سلامت. گردشگری و توسعه، 7(3)، 195-212. doi: 10.22034/jtd.2018.91961.1126
- Abdollahzadeh, R., vazifehdoost, H., & Vafaeinejad, A. (2022). Location-Based marketing of banks by using a new Geomarketing model based on Spatial Data Infrastructure (Case study: Semnan city). Modern Research in Decision Making, 7(1), 1-25. DOR: 20.1001.1.24766291.1401.7.1.1.6. [in Persian]
- Alaoui, A. E., & Fateh, A. (2024). The Geomarketing and the competitiveness of the spaces urban Morocco. Emirati Journal of Business Economics & Social Studies, 3(1), 66-78. DOI:10.54878/cbze3w73
- Asgarnezhad Nouri, B., Sharafi, S., & Naserpour, M. (2024). The effect of geomarketing on the attraction of geotourists with the mediating role of the destination brand image (Case study: Lorestan waterfalls). Journal of Geographical Studies of Mountainous Areas, 5 (1), 1-20. [in Persian]
- Diaz Ruiz, C.A. (2022). The insights industry: Towards a performativity turn in market research. International Journal of Market Research, 64 (2), 169–186. doi: 0.1177/14707853211039191.
- Eskandari sani, M., & Sofalgar, S. (2023). Platforms for the application of blockchain technology in order to achieve the sustainable development of urban tourism in Iran. Journal of Future Cities Vision, 4(3), 79-102. [in Persian]
- Fernandes, P. (2023). Aplicações do geomarketing numa perspetiva social - alguns estudos de caso. Revista Contemporânea, 3(9), 16304-16323. DOI:10.56083/RCV3N9-148
- Filimonova, Y. (2024). Geomarketing or The Specifics of The Placement of A Point of Sale. Modern Technologies and Scientific and Technological Progress, 1, 375-376. DOI:10.36629/2686-9896-2024-1-375-376
- Kita, P., Maciejewski, G, Zambochova, M., & Krizan, F. (2024). Geomarketing as an important element of a food retailer’s business model: A managerial view. International Journal of Management and Economics, 60(1), 1– 13. DOI:10.2478/ijme-2024-0005
- Koh, S. G., & Kwok, A. O. (2019). Is blockchain technology a watershed for tourism development?. Current Issues in Tourism, 22(20), 2447-2452. DOI:10.1080/13683500.2018.1513460
- Le Hoang, T., Phan T. H., Vo Ngoc Quynh, T., Nguyen Ngoc, T., Dang Nguyen Dong, P., Tran Thong, N., & Nguyen Kim, Loi. (2023). GIS Application in Environmental Management: A Review. VNU Journal of Science: Earth and Environmental Sciences, 39 (2), 1-15. https://doi.org/10.25073/2588-1094/vnuees.4957
- Molavi, E., & Bastenegar, M. (2024). Impact of smart tourism technologies on tourists' experiences: the case study of tourists in Museums of Tehran. Journal of Urban Tourism, 11(4), 59-75. doi: 10.22059/jut.2024.371724.1187. [in Persian]
- Naserpour, M. & Mousavi, S. (2023). Evaluation of the impact of social capital on the development of health tourism with the mediating role of public safety feeling. Journal of Geographical Studies of Mountainous Areas, 4 (13), 207 -218. doi:10.52547/gsma.4.1.207. [in Persian]
- Naserpour, M., muosavi, S. N., & Sepahvand, R. (2018). Effect of non -medical Factors on Health Tourism Development. Journal of Tourism and Development, 7(3), 195 -212. doi: 10.22034/jtd.2018.91961.1126. [in Persian]
- Ozimek, I., Maciejewski, G., Kita, P., & Szlachciuk, J. (2023). A typology of consumers by their nutritional behaviors and selected lifestyle elements. Journal of Economics and Management, 45(1), 68-101. DOI:10.22367/jem.2023.45.05
- Peres, R., Schreier, M., Schweidel, D. A., & Sorescu, A. (2023). Blockchain meets marketing: Opportunities, threats, and avenues for future research. International Journal of Research in Marketing, 40(1), 1-11. https://doi.org/10.1016/j.ijresmar.2022.08.001
- Prados-Castillo, J. F., Guaita Martínez, J. M., Zieli´nska, A., & Gorgues Comas, D. (2023). A Review of Blockchain Technology Adoption in the Tourism Industry from a Sustainability Perspective. J. Theor. Appl. Electron. Commer. Res, 18, 814 – 830. https://doi.org/10.3390/jtaer18020042
- Puri, V., Mondal, S., Das, S., & Vrana, V. G. (2023). Blockchain Propels Tourism Industry—An Attempt to Explore Topics and Information in Smart Tourism Management through Text Mining and Machine Learning. Informatics, 10(9), 1 - 26. https://doi.org/10.3390/informatics10010009
- Rana, R. L., Adamashvili, N., & Tricase, C. (2022). The Impact of Blockchain Technology Adoption on Tourism Industry: A Systematic Literature Review. Sustainability, 14(7383), 1-17. https://doi.org/10.3390/su14127383
- Sabzali Yamaqani, K., Ahmadi, M., Gharibnavaz, N., & Sabzali Yameqani, A. (2022). Optimal Location of New Chain Retail Stores Based on Geomarketing (Location-Based Marketing) with a Combined Approach of TOPSIS and GIS. Iranian Journal of Trade Studies, 27(105), 53-90. doi: 10.22034/ijts.2022.561536.3710. [in Persian]
- Salaji, N. (2024). Identification of the Pattern of Development of Artificial Intelligence and Smart Technologies in Enhancing Urban Tourism Experience. Journal of Urban Tourism, 11(4), 77-93. doi: 10.22059/jut.2024.380577.1227. [in Persian]
- Santos, F. R. dos. (2023). A Dimensão Espacial das Estratégias de Fidelização de Empresas Varejistas no Brasil: uma análise sobre Americanas, Havan e Pernambucanas. GEOGRAFIA (Londrina), 32(2), 65–85. https://doi.org/10.5433/2447-1747.2023v32n2p65
- Seifollahi, N. & Naserpour, M. (2022), The effect of cyberspace advertising on the choice of tourism destination brand (Case study: Ardabil province). Journal of Geographical Studies of Mountainous Areas, 2(9), 61-80. doi:10.52547/gsma.3.2.61. [in Persian]
- Seyedbagheri, F., Torabi Farsani, N., & Sadeghi, R. (2023). The Identification of Operational Solutions for the Application of Blockchain Technology in Promoting of Tourism in Iran. Journal of Tourism and Development, 12(1), 277-294. doi: 10.22034/jtd.2022.324849.2551. [in Persian]
- Silvestre, C. E. M. (2023). A importância do geomarketing: contribuições a partir do estudo da rede OXXO em Campinas-SP. rabalho de Conclusão de Curso (Graduação em Geografia) - Universidade Federal de Uberlândia, Ituiutaba, 1-56. https://repositorio.ufu.br/handle/123456789/38782
- Šveda, M., & Sládeková Madajová, M. (2023). Estimating distance decay of intra-urban trips using mobile phone data: The case of Bratislava, Slovakia. Journal of Transport Geography, 107, 103552, https://doi.org/10.1016/j.jtrangeo.2023.103552
- Tan, T. M., & Saraniemi, S. (2023). Trust in blockchain‑enabled exchanges: Future directions in blockchain marketing. Journal of the Academy of Marketing Science, 51, 914–939. https://doi.org/10.1007/s11747-022-00889-0
- Vilela, T.F. (2023). Análise espacial de geomarketing para setores de comércio e serviço da cidade de Monte Carmelo-MG. Trabalho de Conclusão de Curso (Graduação em Engenharia de Agrimensura e Cartográfica) – Universidade Federal de Uberlândia, 1-53. https://repositorio.ufu.br/handle/123456789/37075
- Wasiq, M., Bashar, A., Akmal, S., Rabbani, M. R., Saifi, M. A., Nawaz, N., & Nasef, Y. T. (2023). Adoption and Applications of Blockchain Technology in Marketing: A Retrospective Overview and Bibliometric Analysis. Sustainability, 15(3279), 1-20. https://doi.org/10.3390/su15043279
|