1.

نقش خوش‌‌بینی مدیران در ورود اضافی: شبیه‌سازی تصمیم‌های ورود به بازار

صفحه 663-698
امید سلیمان زاده؛ بهمن حاجی‌پور؛ یدالله دادگر

2.

بررسی تأثیر برجستگی برند بر کُری‌‌خوانی برند با تأکید بر خریدهای وسواسی، اشتیاق و اضطراب برند

صفحه 699-731
ابراهیم زارع پور نصیرآبادی؛ زهره السادات دعائی؛ ندا قمری پور

3.

پیش‌بینی عوامل پذیرش بازاریابی تلفن همراه: رویکرد ترکیبی مدل‌سازی معادلات ساختاری و شبکۀ مصنوعی عصبی (SEM-ANN)

صفحه 732-769
آمنه خدیور؛ نیلوفر هادیان‌فر؛ احمد علیاری بروجنی

4.

طراحی مدل بقای کسب‌وکار مبتنی بر چابکی رسانه‏‌های اجتماعی و قابلیت پویا

صفحه 770-819
پری شجاعیان؛ آذرنوش انصاری؛ مجید محمدشفیعی

5.

ارائه مدل مدیریت بحران فروش در صنعت بانکداری ایران (مورد مطالعه: بانک‌‏های تجاری خصوصی کشور)

صفحه 820-844
رزیتا شهباز کشوری؛ رضا صالح زاده؛ امیر خانلری

6.

بررسی ارتباط بین عدم قطعیت و انواع برنامه‌ریزی استراتژیک با میانجیگری گرایش استراتژیک (مورد مطالعه: شرکت‌‏های مستقر در پارک فناوری پردیس تهران)

صفحه 845-866
علی چیت ساز؛ عباس صمدی؛ روح اله سهرابی

7.

تحلیل ژانر جامعۀ گفتمانی نظرهای آنلاین مشتریان: مورد مطالعه خرده‌فروشی دیجی‌‌کالا

صفحه 867-895
میثم شیرخدایی؛ مبینا فلاح نژاد؛ زهرا کاظمی سراسکانرود

8.

طراحی چارچوب شتاب‏دهنده سازمانی تخصصی متناسب با اکوسیستم کارآفرینی ایران

صفحه 896-917
سعید حشمتی؛ آصف کریمی؛ کمال سخدری؛ میثم شفیعی رودپشتی

9.

ارائه چارچوب تعدیلگری برای اخبار جعلی در پلتفرم‌ها (مورد مطالعه: تعدیلگری اخبار جعلی در پلتفرم‌های شبکۀ اجتماعی ایکس و اینستاگرام)

صفحه 918-946
سمیه لبافی؛ فائزه زمانی

10.

ارائه مدل بازاریابی درون‌‌گرا با رویکرد فراترکیب

صفحه 947-969
فرینوش لازار؛ فرانک خدایاری؛ حمید رضا یزدانی





سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب