1.

عوامل مؤثر بر توسعة گردشگری ورزشی خلاق مبتنی بر میراث فرهنگی ناملموس

صفحه 25-1
رضا حیدری؛ محمد کشتی دار؛ سید مرتضی عظیم زاده؛ مهدی طالب پور؛ هایوانتی رامکیسون

2.

طراحی مدل عوامل مؤثر بر مصرف ورزش منظم و پیوسته در بین دانشجویان دانشگاه‌های ایران مبتنی بر نظریة شانک

صفحه 41-26
آرمان سهرابی؛ سعید صادقی بروجردی؛ بهزاد ایزدی؛ آرمان احمدی زاد

3.

سناریونویسی شرکت‌های دانش‌بنیان ورزشی ایران در افق 1420

صفحه 62-42
هاله حمیدپور؛ محمد حسن فردوسی؛ امیر ندری؛ محسن اسمعیلی

4.

برنامه‌ریزی راهبردی بازاریابی خدمات ورزشی بخش خصوصی شهر تهران

صفحه 79-63
سمیه کونانی؛ مریم مختاری دینانی؛ نجف آقایی

5.

تمایل به پرداخت در ورزش: طراحی مدل ارزش‌گذاری اقتصادی

صفحه 97-80
مهدی جوکار؛ رحیم رمضانی نژاد؛ علی نظریان

6.

شناسایی عوامل مؤثر بر توسعة صنعت پوشاک ورزشی ایران با رویکرد تحلیلی PEST

صفحه 117-98
عبدالرحمان جامی الاحمدی؛ بهادر عزیزی؛ احمد محمودی؛ مازیار کلاشی

7.

تحلیل گزارش تلویزیونی بازی فوتبال ایران و ژاپن در رقابت‌های جام ملت‌های آسیا 2019 بر مبنای چارچوب نظری وندایک

صفحه 138-118
بیتا عرب نرمی؛ امین رشید لمیر؛ مهدی بشیری

8.

تحلیل پیشران‌های استفاده از کمک‌داور ویدئویی در مسابقات فوتبال لیگ برتر ایران

صفحه 155-139
البرز حاجی پور؛ کیوان شعبانی مقدم؛ محمد سجادیان؛ لنا مطلبی

9.

طراحی مدل ساختاری تفسیری مدیریت اثر بحران اقتصادی بر حوزۀ ورزش

صفحه 179-156
رسول ضابطیان؛ محمدرضا اسماعیلی؛ زهرا حاجی انزهایی؛ جاسم منوچهری

10.

شناسایی و اولویت‌بندی عوامل مؤثر بر ورزش زنان سالمند در شهر اهواز

صفحه 201-180
اسماعیل ویسیا


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب