1.

بررسی تأثیر عوامل مؤثر بر تمایل به سفر گردشگران به مقصد شهری رامسر در طول دوره شیوع کووید-19

صفحه 1-16
مهدی کروبی؛ سیّد محمّد میرتقیان رودسری؛ مریم نقوی؛ سینا سلجوقی

2.

الگوی مناسب‌سازی فضاهای گردشگری ویژه معلولین و جانبازان مطالعه موردی: شهر یزد

صفحه 17-33
کرامت اله زیاری؛ احمد پوراحمد؛ حسین حاتمی نژاد؛ شهاب نارگانی

3.

مؤلفه‌های بازاریابی تأثیرگذار بر تصویر مقصد گردشگری مطالعه موردی: جزیره کیش

صفحه 35-50
زهرا صفازاده اول؛ علیرضا روستا؛ داریوش جمشیدی

4.

بررسی تأثیر هوش فرهنگی اصناف و کسبه بازار تبریز بر وفاداری گردشگران داخلی

صفحه 51-64
فریبا کرمی؛ ابوالفضل قنبری؛ مهدی عبدالعظیمی داوری

5.

تبیین الگوی برنامه‌ریزی راهبردی گردشگری بیوفیلیک مطالعه موردی: کلان‌شهر تهران

صفحه 65-79
زهرا تردست؛ ابولفضل مشکینی؛ آزیتا رجبی

6.

تدوین چارچوبی برای سنجش تجربه ماندگار گردشگران خارجی سفرکرده به شهر تهران

صفحه 81-96
محمد غفاری؛ سید قدرت الله ناصری؛ گلی خلیلی پور

7.

تبیین عوامل مؤثر بر جذابیت مقاصد گردشگری شهری مطالعه موردی: کلان‌شهر تهران

صفحه 97-111
صفر فضلی؛ محمود صمدی

8.

شهرت مقصد گردشگری و ادراک شناختی و عاطفی بازدیدکنندگان مطالعه موردی: شهر اصفهان

صفحه 113-126
زینب آقاداداشی؛ روزبه میرزائی؛ مهدی رمضان زاده لسبوئی

9.

تأثیر پروژه‌های محرک توسعه بر ارتقاء گردشگری شهری مطالعه موردی: منطقه 11 شهر تهران

صفحه 127-140
مهدی بزرگ نیا؛ علیرضا استعلاجی؛ علی شیخ اعظمی

10.

تبیین مدل رفتار هم آفرینی ارزش مشتری در توسعه صنعت گردشگری پزشکی استان گیلان

صفحه 141-159
مریم حسن زاده؛ نرگس دل افروز؛ علی قلی پور سلیمانی؛ کامبیز شاهرودی


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب