- اشفاق، سپیده؛ خداداد حسینی، سید حمید؛ منصوری مؤید، فرشته (1398) تأثیر نوستالژی و بازاریابی تجربی بر رضایت مشتریان از طریق تبیین ارزشهای تجربی: مطالعهای از مکانهای گردشگری شهر اصفهان، فصلنامه گردشگری شهری، دوره 6، شماره 2، صص.32-15.
- افشارسیستانی، ایرج (1377) جزیره کیش مروارید خلیجفارس، تهران: هیرمند.
- اکبریان رونیزی، سعید رضا و رستگار، ابراهیم (1398) تحلیل و اولویتبندی مؤلفههای آمیخته بازاریابی در توسعه گردشگری شهری مورد: کلانشهر شیراز، فصلنامه پژوهش و برنامهریزی شهری، سال 10، شماره پیاپی 38، صص. 38-25.
- امیری، فوژان؛ محبی، سراج الدین؛ رنجبر، محمدحسین؛ باقری، مهدی (1398) شناسایی عوامل مؤثر بر بازاریابی گردشگری و ارائه مدل مناسب اکوتوریسم و گردشگری روستایی موردمطالعه: استان هرمزگان، فصلنامه برنامهریزی منطقهای، سال 9، شماره پیاپی 5، صص. 104-95.
- امین بیدختی، علیاکبر و نظری، ماشاءالله (1388) نقش بازاریابی در توسعه صنعت گردشگری، چشمانداز مدیریت، شماره 32، صص.68-49.
- بهبودی، امید؛ رجوعی، مرتضی؛ زارعی، عظیم؛ شجاعی باغینی، گلنار (1397) طراحی الگوی معیارهای ارزیابی عملکرد بازاریابی در صنعت گردشگری ایران، فصلنامه گردشگری و توسعه، سال 7، شماره 4، صص.82-61.
- حسام، مهدی؛ چراغی، مهدی؛ اکبری، زینب؛ رهبان، سمیه (1396) ارزیابی و اولویتبندی مؤلفههای آمیخته بازاریابی تأثیرگذار در توسعه گردشگری روستایی مطالعه موردی: روستاهای شهرستان فومن، فصلنامه پژوهشهای روستایی، دوره 8، شماره 3، صص.484-473.
- حسینی، شهاب و شجاعی، وحید (1399) تحلیل استراتژیک بازاریابی آمیخته گردشگری ورزشی مازندران با رویکرد 7 پی، نشریه تحقیقات کاربردی علوم جغرافیایی، سال 20، شماره 57، صص. 186-169.
- حقیقی، محمد؛ روشندل اربطانی، طاهر؛ روستا، احمد؛ صالحی، علی (1396) ارائه الگوی کاربردی برای بازاریابی چند حسی در برند سازی مقصد گردشگری، فصلنامه مدیریت بازرگانی، دوره 9، شماره، 1، صص. 82-63.
- رحیمی فرزان، حسن (1369) کیش یک نام کهن، مجله مناطق آزاد، سال 1، شماره 1، صص.12-1.
- رنجبریان، بهرام و خزائی پول، جواد (1392) توسعه مدلی جهت تبیین تأثیر سازههای بازاریابی مدیریت شهری بر تمایلات رفتاری نسبت به مقاصد گردشگری شهری، فصلنامه اقتصاد و مدیریت شهری، دوره1، شماره 3، صص.73-53.
- رنجبریان، بهرام و زاهدی، محمد (1386) بررسی اثرات تکرار سفر به اصفهان بر میزان رضایت گردشگران خارجی، مجله جغرافیا و توسعه ناحیهای، دوره 5، شماره 9، صص. 78-65
- روستایی حسینآبادی، عادل؛ قلی پور سلیمانی، علی؛ شبگو منصف، محمود؛ دلافروز، نرگس (1399) بازاریابی قابلیتهای فرهنگی ـ تاریخی، گردشگری شهری مطالعه موردی: استان گیلان، فصلنامه گردشگری شهری، دوره 7، شماره 4، صص.33-21.
- شیرشمسی، عبد المهدی؛ میرابی، وحید رضا؛ حسنپور، اسماعیل؛ رنجبر، محمدحسین (1399) ارائه مدل کاربردی بازاریابی الکترونیکی در صنعت گردشگری (مطالعه موردی شهر یزد)، فصلنامه گردشگری شهری، دوره 7، شماره 4، صص.47-35.
- فتحیان، محمد و اوجی، محمدحسین (1399) عوامل مؤثر بر سنجش عملکرد بازاریابی وابسته برخط در صنعت گردشگری، فصلنامه مطالعات مدیریت گردشگری، دوره 15، شماره 51، صص.279-253.
- لومسدون، لس (1381) بازاریابی گردشگری، ترجمه محمدابراهیم گوهریان، چاپ اول، تهران: انتشارات دفتر پژوهشهای فرهنگی.
- مطیعی لنگرودی، سید حسن؛ غلامی، علی؛ محمد زاده لاریجانی، فاطمه (1397) شناسایی و طراحی مدل عناصر آمیخته بازاریابی در ارتقای جایگاه گردشگری روستایی با رویکرد آیندهپژوهی موردمطالعه شهرستان بابل، فصلنامه پژوهشهای روستایی، دوره 9، شماره 3، صص.394-379.
- مطیعی لنگرودی، سید حسن؛ فردوسی، سجاد؛ شاهمحمدی، حمیدرضا (1396) تبیین اثرات رضایتمندی گردشگران در بازاریابی گردشگری دریایی موردمطالعه: نواحی ساحلی استان گلستان، فصلنامه برنامهریزی منطقهای، سال 7، شماره پیاپی 26، صص. 54-41.
- نسیمی، محمدحسن؛ رضایی، علیاکبر؛ وظیفه دوست، حسین؛ صالحی امیری، سید رضا؛ عزیزآبادی فرهانی، فاطمه (1398) طراحی مدل آمیخته بازاریابی گردشگری با تأکید بر وفاداری ذینفعان، فصلنامه گردشگری شهری، دوره 6، شماره 1، صص.66-47.
- Afshar Sistani, Iraj (1998) Kish Island, Pearl of the Persian Gulf, Tehran: Helmand. [In Persian].
- Akbarian Ronizi, Saeed Reza. & Rastegar, Ebrahim. (2019) Analysis and prioritization of marketing components in the development of urban tourism Case: Shiraz metropolis, Quarterly Journal of Urban Research and Planning, Vol.10, No.38, pp. 25-38. [In Persian].
- Alcocer, Nuria Huete. & Ruiz, Víctor Raúl López. (2019) The role of destination image in tourist satisfaction: the case of a heritage site, Economic Research-Ekonomska Istraživanja, Vol.33, No.1, pp. 2444-2461.
- Amin Beidakhti, Ali Akbar. & Nazari, Mashallah. (2009) The role of marketing in the development of the tourism industry, Management Perspective, No.32, pp. 68-49. [In Persian].
- Amiri, Fujan. & Mohebbi, Sirajuddin. & Ranjbar, Mohammad Hussein. & Bagheri, Mehdi. (2019) Identifying the effective factors on tourism marketing and presenting an appropriate model of ecotourism and rural tourism under study: Hormozgan province, Regional Planning Quarterly, Vol.9, No.5, pp. 95-104. [In Persian].
- Artuger, Savas. & çetinsöz, cevdet burçin. (2017) The Impact of Destination Image and the Intention to Revisit: A Study Regarding Arab Tourists, European Scientific Journal, Vol.13, No.5, pp. 82-98
- Ashfaq, Sepideh. & Khodadad Hosseini, Seyed Hamid. & Mansouri Moayed, Fereshteh. (2019) The effect of nostalgia and experimental marketing on customer satisfaction through the explanation of empirical values: a study of tourist places in Isfahan, Journal Urban Tourism, Vol.6, No.2, pp.15-32. [In Persian].
- Assaker, G. & Hallak, R. (2013) Moderating effects of tourists novelty-seeking tendencies on destination image, visitor satisfaction, and short-and long-term revisit intentions. Journal of Travel Research,
- Baker, M. & Cameron, E. (2008) Critical success factors in destination marketing, Tourism and Hospitality Research, Vol.8, pp.79–97
- Behbodi, Omid. & Rajoui, Morteza. & Zarii, Azim. & Shojaei Baghini, Golnar. (2018) Designing a Model for Marketing Performance Evaluation Criteria in Iran's Tourism Industry, Quarterly Journal of Tourism and Development, Vol.7, No. 4, pp.61-82. [In Persian].
- Buhalis, D. & Michopoulou, E. (2011) Information-enabled tourism destination marketing: addressing the accessibility market, Current Issues in tourism, Vol.14, No.2, pp.145-168.
- Echtner, Charlotte M. & Ritchie, J R Brent (2003) The meaning and measurement of destination image, the journal of tourism studies, Vol.14.1, pp.37-48
- Fathian, Mohammad. & Oji, Mohammad Hossein. (2020) Factors affecting the performance of online affiliate marketing in the tourism industry, Quarterly Journal of Tourism Management Studies, Vol.15, No.51, pp. 253-279. [In Persian].
- Fernando, Almeida-Garcíaa. & Janire, Domígunez-Azcueb. & Pere, Mercadé-Meléc. & Gema, Pérez-Tapiad. (2020) Can a destination really change its image? The roles of information sources, motivations, and visits, tourism management perspective, Vol.34, pp.11-23.
- Haghighi, Mohammad. & Roshandel Arbatani, Taher. & Rusta, Ahmad. & Salehi, Ali. (2017) Presenting a practical model for multi-sensory marketing in tourism destination branding, Business Management Quarterly, Vol.9, No.1, pp. 63-82. [In Persian].
- Hesam, Mehdi. & Cheraghi, Mehdi. & Akbari, Zeinab. & Rahban, Somayeh. (2017) Evaluation and Prioritization of Effective Marketing Mixed Components in Rural Tourism Development Case Study: Villages of Fooman County, Quarterly Journal of Rural Research, Vol.8, No.3, pp. 473-484. [In Persian].
- Hosseinabadi Rostii, Adel. & Qolipour Soleimani, Ali. & Shabgo Monsef, Mahmoud. & Delphrooz, Narges. (2020) Marketing of cultural-historical capabilities, urban tourism Case study: Guilan Province, Journal Urban Tourism, Vol.7, No.4, pp.21-33. [In Persian].
- Hosseini, Shahab. & Shojaei, Vahid. (2020) Strategic Analysis of Marketing Marketing of Mazandaran Sports Tourism with a 7P approach, Journal of Applied Research in Geographical Sciences, Vol.20, No.57, pp. 169 -186. [In Persian].
- Koutoulas, D. & Zouganeli, S. (2007) Analysing the destination marketing task at the regional level: the case of prefecture tourism promotion committees in Greece, In proceeding of the 1st biannual international conference in services marketing, September, Chios-Greece.
- Lomsdon, Los. (2002) Tourism Marketing, translated by Mohammad Ebrahim Goharian, first edition, Tehran: Cultural Research Office Publications. [In Persian].
- Lopes, S. D. F. (2011) Destination image: Origins, developments and implications. PASOS, Revista de Turismo y Patrimonio Cultural, Vol.9, No.2, pp.305–315
- Matiei Langroudi, Seyed Hassan. & Ferdowsi, Sajjad. & Shahmohammadi, Hamidreza. (2017) Explaining the effects of tourist satisfaction on the marketing of marine tourism under study: coastal areas of Golestan province, Regional Planning Quarterly, Vol.7, No.26, pp. 41-54. [In Persian].
- Matiei Langroudi, Seyed Hassan. & Golami, Ali. & Mohammadzadeh Larijani, Fatemeh. (2015) Identifying and designing a model of marketing mix elements in promoting the position of rural tourism with a future research approach studied in Babol city, Rural Research Quarterly, Vol.9, No.3, pp.379-394. [In Persian].
- Middleton, V. & Fyall, A. & Morgan, M. (2009) Marketing in travel and tourism, (4rd edd), Publisher: Butterworth-Heinemann.
- Nasimi, Mohammad Hassan. & Rezaei, Ali Akbar. & Vazifeh Dost, Hussein. & Salehi Amiri, Seyed Reza. & Azizabadi Farhani, Fatemeh. (2019) Designing a Mixed Tourism Marketing Model with Emphasis on Stakeholder Loyalty, Journal Urban Tourism, Vol.6, No.1, pp. 47-66. [In Persian].
- Paitoon, Chetthamrongchai. (2017) The Influence of Travel Motivation, Information Sources and Tourism Crisison Tourists’ Destination Image, Chetthamrongchai, J Tourism Hospit, Vol.6, No.2, pp.1-6.
- Pratt, S. & McCabe, S. & Cortes-Jimenez, I. & Blake, A. (2010) Measuring the effectiveness of destination marketing campaigns: Comparative analysis of conversion studies, Journal of Travel Research, Vol.49, pp.179–190.
- Rahimi Farzan, Hassan (1990) Kish is an ancient name, Journal of Free Zones, Vol.1, No.1, pp.1-12. [In Persian].
- Ranjbarian, Bahram. & Khazaei Pool, Javad. (2013) Development of a model to explain the effect of urban management marketing structures on behavioral tendencies towards urban tourism destinations, Quarterly Journal of Economics and Urban Management, Vol.1, No.3, pp.53-73. [In Persian].
- Ranjbarian, Bahram. & Zahedi, Mohammad. (2007) A study of the effects of repeated travel to Isfahan on the level of satisfaction of foreign tourists, Journal of Geography and Regional Development, Vol.5, No.9, pp.65-78 [In Persian].
- Shirshamsi, Abdul Mahdi. & Mirabi, Vahid Reza. & Hassanpour, Ismail. & Ranjbar, Mohammad Hossein. (2020) Presenting an Applied Model of Electronic Marketing in the Tourism Industry (Case Study of Yazd), Journal Urban Tourism, Vol.7, No.4, pp.35-47. [In Persian].
- Stabler, W.J. 1995 The image of destination regions: theoretical and empirical aspects, Marketing in the Tourism Industry: the Promotion of Destination Regions, Goodall, & Ashworth, G., 133-161, Croom Helm, London.
- Wang, Y. (2008) Collaborative Destination Marketing, understanding the Dynamic process, Journal of travel research, Vol.47, No.2, pp.151-166
- Woosnam, Kyle Maurice. & Stylidis, Dimitrios. & Ivkov, Milan. (2020) Explaining conative destination image through cognitive and affective destination image and emotional solidarity with residents, Journal of Sustainable Tourism, Vol.28, No.6, pp. 917-935.
|