1.

رابطه ویژگی های فردی و خانوادگی با پیشرفت تحصیلی دانشجویان روان شناسی و علوم تربیتی دانشگاه تهران

مسعود غلامی لواسانی؛ کمال درانی

2.

ابعاد رابطه میان جهت گیری مذهبی و سلامت روانی و ارزیابی مقیاس جهت گیری مذهبی

هادی بهرامی احسان؛ اناهیتا تاشک

3.

استناد در آثار علمی چاله ها و چالش ها

عباس حری؛ اعظم شاهبداغی

4.

بررسی رابطه ساختار تعاملات خانواده (عملکرد خانواده) با سبک های مقابله با فشار های روانی و تفاوت های جنسی در دانش آموزان پیش دانشگاهی

پروین کدیور؛ عبداله اسلامی؛ محمد نقی فراهانی

5.

بررسی ارتباط بین سبک های اسناد و عزت نفس دانشجویان

سید ولی اله موسوی

6.

در آمدی بر استاندارد سازی منابع انسانی در آموزش و پرورش

حسین خنیفر

7.

مدیریت مشارکتی معلمان و ارتباط آن با رفتار جامه مدنی دانش آموزان

نازنین بنی اسدی

8.

بررسی وابستگی نتایج ارزشیابی استادان از دانشجویان به استاد در دوره کارناسی دانشکده روان شناسی و علوم تربیتی دانشگاه تهران در نیمسال های 78-77 تا 80-79

نوروز علی کرمدوست

9.

بررسی دیدگاه ارزش شناسی علامه طباطبایی و دلالت های آن در تربیت اخلاقی

محمد حسنی


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب