1.

ارائۀ الگوی برندسازی صنعت پوشاک ورزشی ایران با استفاده از نظریة داده‌بنیاد

دوره 15، شماره 3، آبان 1402، صفحه 87-70
مجتبی جودی؛ مهدی نادری نسب؛ رحیم رمضانی نژاد؛ وحید مقدم

2.

ارزیابی ارزش ویژۀ برند و عوامل مؤثر بر آن در صنعت پوشاک ورزشی (مقایسۀ برندهای ورزشی معتبر ایرانی و خارجی)

دوره 9، شماره 3، آذر 1396، صفحه 515-529
رسول آزادی؛ بهرام یوسفی؛ حسین عیدی

3.

تحلیل عوامل مؤثر بر توسعه برند پوشاک ورزشی

دوره 12، شماره 4، بهمن 1399، صفحه 979-995
علی قبادی؛ ناهید شتاب بوشهری؛ امین خطیبی

4.

رابطة رضایتمندی و وفاداری با ویژگی های پوشاک ورزشی داخلی و خارجی در زنان ورزشکار بدنساز

دوره 5، شماره 3، آذر 1392، صفحه 117-136
سارا کشکر؛ زهرا سلمان؛ ژاله جباری

5.

مدلسازی رابطۀ عوامل محیطی و بازاریابی اخلاقی و تأثیر آن بر عملکرد در بین شرکت‌های تولیدی پوشاک ورزشی

دوره 12، شماره 4، بهمن 1399، صفحه 929-947
بیستون عزیزی؛ ابراهیم علی دوست قهفرخی


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب