1.

ارائه مدلی از تاثیر وابستگی هیجانی مشتریان بر وفاداری عاطفی و تبلیغات دهان به دهان

دوره 10، شماره 3، مهر 1397، صفحه 548-535
مسعود فریدونی؛ معصومه کلاته سیفری

2.

بررسی عوامل مؤثر بر تبلیغات شفاهی گردشگران ورزشی در مقصد گردشگری مطالعه موردی: شهر گنبدکاووس

دوره 7، شماره 1، اردیبهشت 1399، صفحه 89-106
عبدالحمید زیتونلی

3.

تأثیر تبلیغات شفاهی بر تصمیم گردشگران داخلی برای سفر به کشورهای خارجی

دوره 5، شماره 4، دی 1392، صفحه 99-120
لیلا نصرالهی وسطی؛ محمدرضا جلیلوند؛ مهدی فاتح راد

4.

مدلسازی نقش تبلیغات دهان به دهان الکترونیکی بر عملکرد کسب‌وکارهای ورزش‌های الکترونیکی با میانجیگری رفتار خرید

دوره 13، شماره 4، بهمن 1400، صفحه 1093-1105
حسین عبدالملکی؛ عباس خدایاری؛ جمال الدین شریعتی

5.

مطالعه نظری و تجربی عوامل پیش‌بینی‌کننده تبلیغات شفاهی مشتریان درمورد شرکت‌های هواپیمایی(موردمطالعه شرکت‌هواپیمایی ایران ایر)

دوره 5، شماره 1، 1392، صفحه 41-60
طهمورث حسنقلی‌پور؛ الناز رهروی؛ رضا عباچیان قاسمی


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب