1.

تأثیر بازاریابی حسی بر رضایت، اعتماد و وفاداری مشتریان به برندهای ورزشی

دوره 9، شماره 3، آذر 1396، صفحه 549-564
جواد میرزایی؛ سیدعماد حسینی

2.

تأثیر تجانس و شخصیت برند بر وفاداری مشتریان (مطالعۀ موردی: مقایسۀ برندهای گوشی همراه ایرانی و چینی)

دوره 9، شماره 2، 1396، صفحه 317-336
حمیدرضا رضائی کلیدبری؛ محمد طالقانی؛ سیده فاطمه علوی فومنی

3.

مقایسة وفاداری مشتریان باشگاه های ورزشی خصوصی و دولتی شهر تهران

دوره 5، شماره 2، مرداد 1392، صفحه 95-108
مجید جلالی فراهانی؛ احمد محمودی؛ ابراهیم علی دوست قهفرخی؛ آرام مرادی


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب