1.

A Study on the Relationship between Consumer Attitude, Perceived Value and Green Products

دوره 7، شماره 2، مهر 2014، صفحه 329-342
Ali Raza Hamid

2.

اثر اطلاع رسانی در مورد کیفیت برنج بر رفاه مصرف کنندگان در شهر شیراز

دوره 45، شماره 2، تیر 1393، صفحه 217-225
هاجر رمضانی امیری؛ محمد بخشوده

3.

بررسی رابطة بین پیاده‌سازی سیستم‌های الکترونیکی و میزان رضایتمندی مشتریان (مورد مطالعه: شعب بانک صادرات استان مازندران)

دوره 14، شماره 2، تیر 1395، صفحه 475-498
آصف کریمی؛ اسماعیل شعبانی نژاد؛ غلامرضا ادیب فر

4.

بررسی نقش آمیخته بازاریابی در قدرت و تجربه برند پوشاک ورزشی ایران

دوره 14، شماره 1، اردیبهشت 1401، صفحه 234-217
رضا حیدری؛ امین دهقان قهفرخی؛ داود مودی؛ محمد کمالی

5.

بررسی نگرش مصرف‌کنندگان و عوامل موثر بر پذیرش محصولات کشاورزی ارگانیک

دوره 39، شماره 1، بهمن 1387
محمد بابا اکبری ساری؛ علی اسدی؛ مرتضی اکبری؛ سید احمد فخارزاده؛ مجتبی سوختانلو

6.

تبیین پیشایندهای قصد خرید محصولات کشاورزی ارگانیک با تمرکز بر نقش تصویر فروشگاهی (مورد مطالعه: فروشگاه بیونشان)

دوره 51، شماره 3، مهر 1399، صفحه 513-530
مصطفی زندی نسب؛ سید محمدباقر جعفری؛ مهدی فرمانی

7.

تحلیل اجتماعی عادت مصرف انرژی با تأکید بر مصرف گاز خانگی

دوره 9، شماره 2، تیر 1399، صفحه 291-313
زهرا پازوکی نژاد؛ صادق صالحی؛ حسین محمودی؛ علی اصغر فیروزجائیان

8.

روستا دَرِ- قدرت و دَر- قدرت؛ دیرینه‌شناسی روابط شهر و روستا در ایران

دوره 11، شماره 4، اسفند 1399، صفحه 766-779
ابوالفضل زارعی؛ حمید شایان؛ جعفر جوان؛ حمدا... سجاسی قیداری؛ امیدعلی خوارزمی

9.

واکاوی رفتار خرید مصرف‌کنندگان در مورد کاهش ضایعات محصولات کشاورزی (مورد مطالعه: میادین میوه و تره‌بار شهر تهران)

دوره 49، شماره 1، اردیبهشت 1397، صفحه 75-92
فرهاد خسروانی؛ غلام‌رضا پزشکی راد؛ همایون فرهادیان


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب