1.

Expaining model of affecting factors on e-learning effectiveness in post graduate courses

دوره 6، شماره 4، اردیبهشت 2015، صفحه 629-648
Mahdi Kheyrandish

2.

Surveying eLearning Value Chain Models and offering Optimized Model (A Case Study in an Iranian University)

دوره 5، شماره 3، بهمن 2013، صفحه 191-202
Mansouri Mansouri؛ katrin Riazi

3.

الگوی استفاده از اینترنت توسط دانشجویان دانشکده های کشاورزی ایران

دوره 33، شماره 4، تیر 1381
حمید موحد محمدی؛ هوشنگ ایروانی

4.

بررسی عوامل مؤثر بر کاربرد آموزش الکترونیکی برای آموزش زنان روستایی در شهرستان ایلام

دوره 2، شماره 6، مهر 1390، صفحه 55-68
فریبا ترجمان؛ نسیم روشنی

5.

تحلیل مؤلفه‌های کیفیت آموزش های الکترونیکی در آموزش عالی کشاورزی ایران

دوره 44، شماره 4، دی 1392، صفحه 693-707
آزاده خدابخشی؛ حمید موحد محمدی؛ حسین شعبانعلی فمی

6.

تحلیل نقاط قوت، ضعف، فرصت‌ها و تهدیدهای آموزش مجازی در دوران پاندمی کرونا (موردمطالعه: دانشگاه علوم کشاورزی و منابع طبیعی ساری)

دوره 53، شماره 3، مهر 1401، صفحه 805-823
فاطمه رزاقی؛ طاهر عزیزی خالخیلی؛ مهدیه السادات میرترابی

7.

ساختار سازمانی مناسب برای دانشگاه های مجازی

دوره 16، شماره 1، تیر 1382
علی رضا نصیری؛ دکتر سعید قاضی طباطبایی

8.

شناسایی عوامل کلیدی موفقیت آموزش الکترونیکی کارآفرینی در دانشگاه‌های دولتی شهر تهران

دوره 5، شماره 3، آذر 1391، صفحه 85-104
وجیهه باقرصاد؛ مهدی علیزاده؛ سعیده سعید بنادکی


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب