1.

An Investigation into the Portal Content Universality of 5 Big Municipalities in Iran: A multi Case Study

دوره 6، شماره 3، دی 2014، صفحه 455-477
Shahin Ghasemi؛ Somayyeh Bakhshandeh؛ Parvaneh Komijani

2.

A website evaluation model by integration of previous evaluation models using a quantitative approach

دوره 6، شماره 4، اردیبهشت 2015، صفحه 675-700
Ali Moeini؛ Mohammad Mousakhani؛ Ali Reza Hasanzadeh؛ Emad Farazmand

3.

Cross Cultural Comparison of Interactivity on Internet Service Providers'(ISP) Websites Between Iran and Malaysia

دوره 3، شماره 9، فروردین 2012، صفحه 89-106
Shahriar Azizi؛ Marzieh Nasiri

4.

ارائه سیستمی کاربردی برای ارزیابی میزان کیفیت وب‏سایت کتابخانه های دیجیتال در ایران بر مبنای طراحی سیستم استنتاج فازی

دوره 44، شماره 4، دی 1389، صفحه 35-59
بابک سهرابی؛ ماندانا فرزانه؛ ایمان رئیسی

5.

ارزیابی خدمات گردشگری اینترنتی در ایران: مطالعه‌ی هشت وبگاه معرف

دوره 7، شماره 2، مهر 1391
پویا علاء الدینی؛ نعیمه لشکری

6.

ارزیابی میزان جذابیت و قابلیت استفاده وب سایت(تارنما)شرکت بازرگانی پتروشیمی ایران از دیدگاه مشتریان داخلی در فضای بازار صنعتی

دوره 1، شماره 1، 1387
منیژه حقیقی نسب؛ آزاده تابعین

7.

ارزیابی و رتبه بندی وب سایت‌ هتل‌های پنج ستاره شهر مشهد با استفاده از روش شباهت به حل ایده‌آل فازی

دوره 3، شماره 1، بهمن 1395، صفحه 1-16
حمیدرضا وارثی؛ حسین آقاجانی؛ علی علیزاده

8.

الإنترنت وتهدیداته للغة العربیة

دوره 6، شماره 11، دی 2010، صفحه 71-88
سید ابوالفضل سجادی؛ أحمد امیدوار

9.

اولویت‌بندی مؤلفه‌های تعاملی مؤثر بر بازدید مجدد هواداران از وب‌سایت باشگاه‌های منتخب لیگ برتر فوتبال ایران

دوره 7، شماره 3، مرداد 1394، صفحه 471-485
لیلا حیدری؛ اسماعیل شریفیان

10.

بررسی عناصر فراداده هسته دوبلین با عناصر به کار رفته در وب‌سایت کتابخانه‌های مرکزی دانشگاه‌های آزاد اسلامی

دوره 45، شماره 1، خرداد 1390، صفحه 95-116
زهرا اباذری؛ کبری بابایی

11.

روزنامه‌نگاری تعاملی: ارزیابی وب‌سایتهای خبری ایران

دوره 9، شماره 2، مهر 1393
سوسن باستانی؛ سعید ارکان‌زاده یزدی



سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب