1.

The Effect of Electronic Services Quality on Trust-Building in Online Customers of Tehran’s Brokerage Firms

دوره 4، شماره 11، مهر 2012، صفحه 47-68
Ali Asghar Sajedi Far؛ Mohammad Rahim Esfidani؛ Mohammad Hosein Vahdatzad؛ Meysam Mahmoudi Azar

2.

ارایه مدلی جهت ارزیابی و انتخاب بازارهای خارجی در صنعت خودروسازی

دوره 2، شماره 1، فروردین 1389
محمود فیروزیان؛ صمد نجفی؛ محمدرضا لعلی؛ حسین رضاپور

3.

بررسی اثر ظرفیت جذب و خلاقیت بر رفتار نوآورانه کارشناسان وزارت ورزش و جوانان ایران.

دوره 11، شماره 3، مهر 1398، صفحه 521-546
میر حسن سیدعامری؛ همایون عباسی؛ عزت الله جمشیدی

4.

بررسی ارتباط هوش هیجانی با قصد کارآفرینانه مورد مطالعه: دانشجویان کارشناسی تربیت بدنی دانشگاه تهران

دوره 6، شماره 3، آبان 1393، صفحه 421-441
عبداله احمدی کافشانی؛ علی ناظمی

5.

بررسی رابطه سرمایه اجتماعی و تعالی سازمانی

دوره 1، شماره 1، مهر 1393، صفحه 81-99
احمد عربشاهی کریزی

6.

بررسی نقش ابعاد کارآفرینی دانش‌بنیان در عملکرد تحقیق و توسعة کارآفرینانة نظام تحقیقات کشاورزی ایران

دوره 7، شماره 4، دی 1393، صفحه 733-753
امیر علم بیگی

7.

تأثیر بازاریابی ‏خیرخواهانه بر قصد خرید مصرف‏کننده (مورد مطالعه: مصرف‌کنندگان تک‌ماکارون)

دوره 19، شماره 1، فروردین 1400، صفحه 1-24
حسین خنیفر؛ نیما سلطانی نژاد؛ علی اصغر رشید

8.

عوامل موثر بر تقاضای گردشگری منطقه آزاد ارس با رهیافت مدل معادلات ساختاری

دوره 48، شماره 4، اسفند 1396، صفحه 557-572
اسماعیل پیش بهار؛ رقیه پرچم؛ حسین یادآور

9.

واکاوی سازه‌های فردی و اجتماعی مؤثر بر توسعه کارآفرینی روستایی با تأکید بر بخش کشاورزی کامفیروز شهرستان مرودشت

دوره 9، شماره 2، شهریور 1397، صفحه 292-307
مهدی رحمانیان کوشککی؛ یعقوب زارعی


Contact Us | Help & Support | Site Map

Journal Management System. Designed by sinaweb.