- ابزری، مهدی؛ دلوی، محمدرضا (1388)، «نیل به تعالی (سرآمدی) از طریق تقویت فرهنگ سازمانی»، جامعهشناسیکاربردی، سال بیستم، پیاپی ٣٣، شماره اول، صفحات 196-171.
- احمدی، سیدعلی اکبر؛ فیضآبادی، حوریه (1390)، «بررسی ارتقای سرمایه اجتماعی بر بهبود عملکرد سازمان (نمونه موردی: سازمانهای ستادی شهرداری تهران)»، مدیریت دولتی، دوره سوم، شماره ششم، صفحات 88-35.
- الوانی، مهدی؛ شیروانی، علیرضا (1383)، «سرمایه اجتماعی، اصل محوری توسعه»، ماهنامه تدبیر، سال پانزدهم، شماره 147، صفحات 22-16.
- بیکر، واین (1381)، مدیریت و سرمایه اجتماعی، ترجمه مهدی الوانی و محمدرضا ربیعی مندجین، تهران، سازمان مدیریت صنعتی.
- تاجبخش، کیان (1384)، سرمایه اجتماعی، اعتماد، دموکراسی و توسعه، تهران، نشر شیرازه.
- جعفری قوشچی، بهزاد (1384)، «جایگاه توسعه مدیریت در تعالی سازمانی»، تدبیر، شماره 162، صفحات 55-49.
- حسنزاده ثمرین، تورج؛ مقیمی، سیدمحمد (1389)، «اثر سرمایه اجتماعی بر تعالی سازمانی»، مطالعاتمدیریتراهبردی. شماره 3، صفحات 143-123.
- سرلک، محمدعلی؛ مرادقلی، مهدی (1391)، «بررسی تأثیر رفتار مشتریگرایی کارکنان بر ارتقای کیفیت خدمات»، فصلنامه مطالعات رفتار سازمانی، سال اول، شماره اول.
- سلطانی، ایرج (1385)، «نقش الگوی سرآمدی در کسب مزیت رقابتی»، تدبیر، شماره 169، صفحات 32-28.
- شارع پور، محمود (1383)، بررسی تجربی سرمایه اجتماعی در مازندران، مازندران، سازمان مدیریت و برنامهریزی استان مازندران.
- فوکویاما، فرانسیس (1379)، پایان نظم، ترجمه غلامعباس توسلی. تهران، نشر جامعه ایرانیان.
- فیلد، جان (1384)، سرمایه اجتماعی، ترجمه جلال متقی، تهران، مؤسسه عالی پژوهش تأمین اجتماعی.
- کاظمیپور، عبدالمحمد (1383)، سرمایه اجتماعی در ایران: تحلیل ثانویه پیمایشهای 1382- 1353، تهران، وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی دفتر طرحهای ملی.
- کلمن، جیمز (1377)، بنیادهای نظریه اجتماعی، ترجمه منوچهر صبوری، تهران، نشر نی.
- محمدی، محمد علی (1384)، سرمایه اجتماعی و سنجش آن، تهران، دانشگاه علوم بهزیستی و توانبخشی.
- معمارزاده، غلامرضا؛ عطایی، محمد؛ اکبری، احمد (1388)، «بررسی نقش سرمایه اجتماعی بر بهبود عملکرد کارکنان»، مدیریتتوسعهوتحول، شماره سوم، صفحات15-9.
- مقیمی، سیدمحمد؛ امامی، فرزانه؛ کاظمی، معصومه (1390)، «ارزیابی و اولویتبندی شاخصههای سرمایه اجتماعی و تأثیر آن بر عملکرد سازمانی در نظام دانشگاهی»، مدیریتفرهنگسازمانی، دوره نهم، شماره دوم، صفحات 60-29.
- موسیخانی، مرتضی؛ گرامی، دباس؛ حضرتی، مرتضی (1389)، «تحلیل عوامل بهبود کیفیت زندگی کاری سرمایههای انسانی در تعالی و برتری سازمان»، فصلنامهمدیریتدولتی، سال اول، پیششماره سوم، صفحات 181-166.
- میرکزاده، علیاصغر؛ بهرامی، مجید (1389)، «تقویت سرمایه اجتماعی ضرورت ابقا و توسعه سازمانها»، عصر مدیریت، سال چهارم، شماره شانزدهم و هفدهم، صفحات 111-107.
- Boudreau, John W.; Ian Ziskin (2011), "The future of HR and effective organizations", Organizational Dynamics, 40, 255-266.
- Bueno, Eduardo; Salmador, Mari Paz (2004), “The role of social capital in today’s economy", journal of Intellectual capital, 5 (4), 556- 575.
- Eboli, Laura; Forciniti, Carmen; Gabriella, Mazzulla (2012), "Exploring Land Use and Transport Interaction through Structural Equation Modelling", Procedia - Social and Behavioral Sciences, 54, 107-116.
- Iyer, Sriya. Kitson, Michael and Bernard Toh (2005), "Social Capital, Economic Growth and Regional Development", Regional Studies, 39(8), 115-1140.
- Landman, J.P. (2004), "Social capital: a building- block in creating a better global future", The journal of futures studies, strategic thinking and policy, 6(1), 38-46.
- Miguel, E (2003), "Comment on: social capital and growth", Journal of Monetary Economics. 50, 195- 198.
- Ritchie, L.; B.G, Dale (2000), "Self-assessment using the business excellence model: A study of practice and process", Int. J. Production Economics, 66, 241-254.
- Urciuoli, Bonnie (2003), “Excellence, leadership, skills, diversity: marketing liberal arts education”, Language & Communication, 23, 385-408.
|