1.

The study of Relationship between Personality Attributes and Internet Consumer Behaviors in Iran

دوره 2، شماره 4، دی 2010
Mohammad Ali Babai؛ Pari Ahadi

2.

بررسی تأثیر گیمیفیکیشن بر رفتار خرید مصرف‌کنندگان با استفاده از شبکه عصبی مصنوعی

دوره 14، شماره 4، 1401، صفحه 647-674
صبا امیری؛ غلامحسین روشنی

3.

بررسی عوامل موثر بر رفتار خرید مصرف‌کنندگان محصولات ورزشی در رسانه‌های اجتماعی

دوره 14، شماره 4، 1401، صفحه 59-40
مهدی عباسیان؛ سید حسین مرعشیان؛ صدیقه حیدری نژاد؛ امین خطیبی

4.

تبیین آثار شبکه‌های اجتماعی بر تطابق یا تشابه رفتار خرید پوشاک لوکس در میلنیال‌ها یا نسل Y

دوره 2، شماره 2، 1402، صفحه 257-276
محسن سقط فروش

5.

طراحی مدل ساختاری احساس گناه مصرف‌کننده جهت پیش‌بینی رفتارهای خرید در آینده

دوره 6، شماره 2، تیر 1393، صفحه 291-314
حسین حیدری؛ محمد فاریابی؛ علیرضا فضل زاده

6.

واکاوی رفتار خرید مصرف‌کنندگان در مورد کاهش ضایعات محصولات کشاورزی (مورد مطالعه: میادین میوه و تره‌بار شهر تهران)

دوره 49، شماره 1، اردیبهشت 1397، صفحه 75-92
فرهاد خسروانی؛ غلام‌رضا پزشکی راد؛ همایون فرهادیان


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب