1.

A Study on the Relationship between Consumer Attitude, Perceived Value and Green Products

دوره 7، شماره 2، مهر 2014، صفحه 329-342
Ali Raza Hamid

2.

Introducing a Novel Model to Determine CLV

دوره 1، شماره 2، تیر 2009
Jafar Razmi؛ Arash Ghanbari

3.

ارزیابی کیفیت خدمات بانکی و تعیین اولویت‌ها و راهکارهای ارتقای آن با استفاده از مدل تحلیل شکاف

دوره 1، شماره 3، 1388
سعید سعیدا اردکانی؛ سیدحیدر میرفخر الدینی؛ محمد زارعیان

4.

بررسی ارتباط بین صحه‌گذاری ورزشکاران مشهور با وفاداری به برند در مشتریان کالاهای غیرورزشی

دوره 13، شماره 2، تیر 1400، صفحه 617-637
شهرام نظری؛ احمد محمودی؛ محمدحسین قربانی؛ زهرا فخری عنایت

5.

بررسی تأثیر تبلیغات برند ورزشی بر تغییرات الکتروآنسفالوگرافیک مشتریان در بازاریابی عصبی

دوره 8، شماره 3، شهریور 1395، صفحه 389-405
حوریه دهقانپوری؛ فاطمه عبدوی؛ مهتا اسکندرنژاد

6.

تناسب حوزة نشر کتاب های ورزشی با انتظارات مخاطبان با تأکید بر عناصر آمیختة بازاریابی ورزشی

دوره 5، شماره 2، مرداد 1392، صفحه 5-27
سارا کشکر؛ حمید قاسمی؛ رضا صادقی


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب