1.

The Intervening Impact of Social Media Marketing on Brand Loyalty: A Multi Group Analysis in Customer Demographics

دوره 16، شماره 4، دی 2023، صفحه 889-903
Ubais Parayil Iqbal؛ Hamza V K؛ Shajeer Sainudheen

2.

تاثیر هم‌تولیدی خدمات ورزشی بر درگیر کردن مشتری از طریق یادگیری مشتریان: نقش تعدیل‌کننده مشارکت

مقالات آماده انتشار، پذیرفته شده ، انتشار آنلاین از تاریخ 25 فروردین 1403
انور سمیر عبدعلی؛ محسن بهنام؛ رقیه سرلاب

3.

تبیین نقش بازاریابی رسانه‌های اجتماعی شرکتی بر درگیرسازی مشتریان: بررسی تجربه برند و نسل سنی مشتریان

دوره 2، شماره 3، 1402، صفحه 337-365
عطاءاله هرندی؛ پیوند میرزائیان خمسه

4.

شناسایی پسایندهای درگیرسازی مشتری مبتنی بر داستان‌سرایی دیجیتال در رسانه‌های اجتماعی در صنعت گردشگری

مقالات آماده انتشار، پذیرفته شده ، انتشار آنلاین از تاریخ 18 دی 1402
میثم احمدنیا؛ طاهر روشندل اربطانی؛ عباس نرگسیان؛ سید مهدی شریفی؛ خه بات درفشی

5.

طراحی مدل مشارکت مشتری در بازاریابی رسانه‌های اجتماعی (مورد مطالعه: خدمات زیبایی پوست‌ومو)

دوره 14، شماره 4، 1401، صفحه 717-740
دیمن سید نژاد؛ حسین بوداقی خواجه؛ یعقوب علوی متین؛ مجتبی رمضانی


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب