1.

اثر ملی‌گرایی، قوم‌گرایی و جهان شهرگرایی مصرفی بر ترجیح خرید برندهای ورزشی داخلی به خارجی در میان دانشجویان: نقش میانجی کیفیت عملکرد محصول

مقالات آماده انتشار، پذیرفته شده ، انتشار آنلاین از تاریخ 03 آبان 1400
شکوفه درسازان؛ شهاب بهرامی؛ بهرام یوسفی

2.

ارائۀ الگوی برندسازی صنعت پوشاک ورزشی ایران با استفاده از نظریة داده‌بنیاد

دوره 15، شماره 3، آبان 1402، صفحه 87-70
مجتبی جودی؛ مهدی نادری نسب؛ رحیم رمضانی نژاد؛ وحید مقدم

3.

تفاوت تأثیر تبلیغات توسط زنان و مردان ورزشکاردر اشتیاق به خرید کالای ورزشی: نتایج یک آزمایش تجربی

دوره 15، شماره 1، اردیبهشت 1402، صفحه 125-111
روح الله فتحیان؛ علیرضا الهی؛ حسین اکبری یزدی


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب