فتحیان, روح الله, الهی, علیرضا, اکبری یزدی, حسین. (1402). تفاوت تأثیر تبلیغات توسط زنان و مردان ورزشکاردر اشتیاق به خرید کالای ورزشی: نتایج یک آزمایش تجربی. , 15(1), 125-111. doi: 10.22059/jsm.2021.303439.2492
روح الله فتحیان; علیرضا الهی; حسین اکبری یزدی. "تفاوت تأثیر تبلیغات توسط زنان و مردان ورزشکاردر اشتیاق به خرید کالای ورزشی: نتایج یک آزمایش تجربی". , 15, 1, 1402, 125-111. doi: 10.22059/jsm.2021.303439.2492
فتحیان, روح الله, الهی, علیرضا, اکبری یزدی, حسین. (1402). 'تفاوت تأثیر تبلیغات توسط زنان و مردان ورزشکاردر اشتیاق به خرید کالای ورزشی: نتایج یک آزمایش تجربی', , 15(1), pp. 125-111. doi: 10.22059/jsm.2021.303439.2492
فتحیان, روح الله, الهی, علیرضا, اکبری یزدی, حسین. تفاوت تأثیر تبلیغات توسط زنان و مردان ورزشکاردر اشتیاق به خرید کالای ورزشی: نتایج یک آزمایش تجربی. , 1402; 15(1): 125-111. doi: 10.22059/jsm.2021.303439.2492


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب