1.

Customer Relationship Management from the Viewpoint of the Qur’ān and Nahj al-Balāgha

دوره 3، شماره 1، بهار و تابستان 2021، صفحه 39-51
Muḥammad Muzīrī Qīrī؛ Alī Shāhnazarī Durcha

2.

Teaching the Qur’ān and Receiving Wage from the Viewpoint of the Qur’ān

دوره 2، شماره 2، پاییز و زمستان 2020، صفحه 305-324
Murtaḍā Raḥīmī؛ Muḥammad Bunyānī

3.

The Expressive Revelation and the Quiddity of the Sensory Articulation of the Qur’ān (in the Light of Nahj al-Balāgha Teachings)

دوره 3، شماره 1، بهار و تابستان 2021، صفحه 53-62
Ḥāmid Pūrrustamī

4.

The Fallibility or Infallibility of the Propositions of the Qur’ān and the Testaments

دوره 2، شماره 2، پاییز و زمستان 2020، صفحه 267-284
Mīnā Shamkhī

5.

The Meaning of Sabab as the Reason for the Victoriousness of Dhul-Qarnayn

دوره 2، شماره 2، پاییز و زمستان 2020، صفحه 365-379
Sayyid Sa‘īd Mīrī؛ Riḍā Sa‘ādatniya؛ Alīriḍā Fakhkhārī

6.

The Similarities and Differences Between Mu‘tazila and Neo-Mu‘tazila Literary Approaches to the Qur’ān

دوره 3، شماره 1، بهار و تابستان 2021، صفحه 79-91
Nargis Bihishtī


Contact Us | Help & Support | Site Map

Journal Management System. Designed by sinaweb.